Şehir canımı sıktı köye gideyim dedim Kalan bu son ömrümde rahat edeyim dedim Her gün aynı şekilde bıkmıştım monotondan Şehir garına varıp bilet aldım tontondan
Köye vardım ne görem hayatın canı burda Her canlı mutluluktan selam verirler kurda Pınar başında kızlar eski töre aşk yaşar Sevda pınarı akar dere tepeyi aşar.
Doğada canlı hayat bin mahlukat içinde Ceylanların bakışı keklik nakış biçimde Kuzular oynaşırken koyunlar meleşirken Kadınlar süt sağmakta dikenler gülleşirken
Ekinler başak başak harmana hazırlanır Kuşların cıvıltısı gür ormanda nazlanır Mis kokulu yaylanın kekik havası eser Doğada hayat güzel şehirde yoktur eser
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Doğada Hayat Güzel şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Doğada Hayat Güzel şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Köyde kimse kalmadı ki. Sizin gittiğiniz köyde varsa ne ala. 50 yıl öncesinde kaldı köyler. Maalesef köyler boşaldı. Bir kaç tane yaşlı var. Hayvan yetiştiren falan yok. Bir tane yumurta alacak tavuk bile yok.
Şiir çok güzel. Şiirde anlatılan köyün benzerine gidip ben de orada yaşamak isterdim doğrusu. Selam ve saygılar Müjgan hanım. İyi bayramlar.
Köy yaşantısı azaldı aslında genç nesil ilgi duymuyor, yaşlı veya orta yaşlı kişiler uğraşıyor.
Bize yakın köyler var yine de tavuk, inek, her şeyleri var. Tarlaları da var. Uğraşıyorlar. Bizim de vardı yakın zamana kadar, biz meyve ağaçları ve sebze yapmıştık. Hobi olarak güzel oluyor.
Yüreğinize sağlık hocam Melekler Her Daim Duacımız Olsun. Yüreğimiz Ferah, İlhamımız Bol Olsun. Sevgili Peygamberimiz, Şefaatçimiz Olsun. CUMANIZ HAYIRLI VE MÜBAREK OLSUN.
Mükemmel bir pastoral şiir.
Saygımla.