(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şair, Sevdayı Şiire... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şair, Sevdayı Şiire... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hocam yine size has,özel bir dille yazılmış şiirinizi büyük bir zevk alarak okudum.daha önce karşılaşmadığım türden,özgün ve muhteşem bir şiir... beklentilerle birlikte hafif bir isyankarlık tadı aldım dizererden.teşekkürler
Sevgili Hocam; Teşekkür ederim, bana yorum atmış, sayfamı onurlandırmışsınız, çok sağolasınız. Tiyatrodan sonra burada da sizinle birlikteyiz. Hocam, sayenizde ben de şiir yazmaya uğraşıyorum, desteğinizden ötürü size çok minnettarım. Bu şiirinize yorum yapabilmem mümkün değil ki Hocam, neredeyse aynı şiirde bütün şiir türlerini kullanmışsınız, özgün haliyle de, heceyle de ve de deneysel olarak da aynı şiirden üç ayrı lezzet... Çok teşekkürler Hocam, siz yazın ki biz öğrenelim, durmadan yazın lütfen! Dostça kalın.
Şiirin üç safıda yer bulmuş şiirinde Hocam. Yaşam solunur olmuş her dizede ama sevda her dizede köşe başında yer etmiş. Ne güzel demişsiniz 'Kora kül sordum' diye. Kora sonunu sormak nasıl bir cevaba denk gelir, şimdi oturur merak eder dururum Kül'ümü. … sev içinle gel içimde … gel içinle gör içimde. Sev tüm içtenliğinle karşılığın daha büyük olacak, Gel temizliğinle, bırak karşılık, çıkar beklemeyi, Ben'le içimde yer bulacaksın. İnsanı davet etmişsiniz temizliğiyle başınızın üstüne...
Bizler karız halen, erimemek, kaybolup, silik olmamak için çığ durumu kadar güçlenmeliyiz, bilgilenip dolmalı sonra yaşamın içinde ayıklamalıyız kendimizi. Bunun içinde kora kor koyup narımızı bulmamız lazım.
Kardan çığ olmak, bunu da kora kor ekleyip nar olmak. Birbirinin sonunu getiren iki şey, öyle bütünleşip kardeş olu-vermişler ki yan yana gerçekte dursalar bişi olmaz gibi geliyor insana. Müthiş bir imgelem ve arasında kusursuz bi bağlantı.
dilnetisi içinde gizli gel duy sesi, git duy sesini hissetki ben sen oldum der gibi... TEBRİKLER üstad...duyguları anlatmak kelimelerle kolay olsaydı bukadar çok şiir yazılmazdı elbette ancak hissetmek gibisi ve gizemiyle muhteşemliği çok farklı olsa gerek...ustalıkta eklenince...saygımla...
Sanırım bütün şiirin anlamı bu iki satırda toplanıyor Müjdat ve ne kadar güzel bir şeydir insanın olduğu gibi gelmesi ve olduğun gibi görmesi ve olduğu gibi kabul görmesi , işte SEVMEK budur ! Ve en güzel olanı da bu olsa gerek diye düşünüyorum.. Bu sadece insanın insanı sevmesinde değil insanın her şeyi sevmesiyle de alakalı bir şeydir ki şairin şiiri sevmesi gibi ve benim de senin bu güzel şiirini sevmem gibi , kutluyorum arkadaşımı , çok güzeldi, sevgilerimle Müjdat ....
Bir şey daha eklemek istiyorum , bir insan bir şeyi anlatacaksa şayet farklı şekillerde de anlatabilir tıpkı şiirinizde sevginin içselliğini üç ayrı şekilde belirtmeniz gibi ...
Guldane Dal tarafından 9/10/2008 11:01:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
şairi şair yapan iç görüsüdür bunu hey şairde,her şiirde görmek mümkün değil hocam şair-şiir sevdasını bu incelikte, bu yoğunlukta anlatan yüreğine iç görüne sağlık saygılarımla
fesih tarafından 9/10/2008 7:46:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
fesih tarafından 9/10/2008 7:46:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
beklentilerle birlikte hafif bir isyankarlık tadı aldım dizererden.teşekkürler