(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kaldım çaresiz… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kaldım çaresiz… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Şairim sayfanızda duyguların mısralarda buluştuğu güzel bir eserini beğenerek okudum nice güzel eserler görmek dileğiyle selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla
Değerli Kalemdaşım. Kalemine yüreğine sağlık. Anlamlı Şiirinizi yazan yüreğinizi Tebrik ederim. Dünya Şiir günümüz ve Nevruz Bayramımız kutlu olsun. Ramazan Ayı Ülkemiz Milletimiz ve Şahsınız adına Hayırlar getirsin. Selâm ve Dua ile.
çok güzeldi,çok doğru, Allah aşkı,sevgi ve iözlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım, ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Ah o kul hakkı... Allah "karşıma kul hakkıyla gelmeyin!" diye uyarmışken hiç dikkat etmeyenler yok mu? Peygamber efendimiz bir şehidin cenazesinde onun cehenneme gideceğini söylemiş... Nedeni, çalıştığı yerden bir miktar devlet malını zimmetine geçirmiş... Şehit olmak bile yetmiyor kul hakkından arınmak için. Allah korusun...
Kadir Hocam ümitvar olasınız ümitvar edesiniz éAllah" demiş olmak yetiyor inan vicdanın rahatsa gerisi yalan isteyen dünyayı eylesin talan Allaha candan başka borcum yok şükür.
Şiiriniz, Bir ders-i ibret gibi nefis muhasebesine soyunan gönüller gibi düşündürdü bizi.. Diğer taraftan merhum Yunus'un bir şiirini hatırlattı bana..
aciz kaldım zalim nefsin elinden, şu dünyanın lezzetinden doyamaz. aynını almıştır gaflet gömleğin, ömrünün gelip geçtiğini bilemez..
ilahi gaflet gömleğini giyene, müslüman der misin nefse uyana . kazanıp kazanıp verir ziyana, hak yoluna bir pulunu kıyamaz...
ilahi gafletten uyar gözümü, dergahında kara etme yüzümü. Yunus der gelin tutun sözümü, dünya seven ahireti bulamaz..
Sizinde dediğiniz gibi, Hak yolunda nefis öyle engeller çıkarıyor ki karşımıza.. anlayabilene ve karşı koyabilene aşk olsun..