bir zamanlar açık değildi kapalı kapılar ardında gece gündüz gibi vuku bulurdu bir zamanlar...
bir zamanlar açık değildi develere fareler de meydan okuyabilirdi uluorta yerde ve ortalıkta cirit atmak sadece yarasalara ait değildi sinekler de hakimiydi cihanın bir zamanlar...
bir zamanlar açık değildi az insan ama çok düşünce vardı düşünen kafalarda başının çaresine bakan serlerde neferler güneşyıldızlar gibi parlardı bir zamanlar...
bir zamanlar açık değildi aralamak zorlamak vardı ötelere ulaşmak için ve hedefi vurmak için belli bir sabır belirli bir güç gerekirdi bir zamanlar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR ZAMANLAR-19... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR ZAMANLAR-19... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir zamanlar açık değildi az insan ama çok düşünce vardı düşünen kafalarda başının çaresine bakan serlerde neferler güneş yıldızlar gibi parlardı bir zamanlar...
ustam tam hız seriye devam.. bir zaman gelecek.. bunloarın hepsine özlem saracağız.. ben payıma düşeni aldım.. ve alacağım bir zaman değil Her Zaman! emeğin baki ola ustad.. saygıyla..