(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kibir ve gurur… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kibir ve gurur… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda yürek sesinizin mısralara yansımasıyla ortaya çıkan güzel bir eserini beğenerek okudum yüreğine ve emeğine sağlık nice eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Kibir,insanın kemirgen kurdu... Bilmez ki,kibir zamanla ayrı düşürür insanlardan insanı.O aslında kendi içinde de yalnızdır,dışında olduğu gibi. Şiir,harika bir biçimde anlatmış kibirin insanı ne hallere düşürdüğünü. Kurgusu ve duygusuyla çok güzl'fi şiir dost. Kutlarım gönül sesinizi. Esenlik dilerim.
çok güzeldi,çok çok doğru, sevgi ve iözlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
özenti gösteriş aldı başını Beğenmez gözünü nede kaşını Sarıya kara boyar kadın saçını Bu annelermi örnek olacak gence kendi almış başını gösterişin içinde suç. bulunmazki delikanlıya gence nermin
Güzel şiirinizde de özellikle belirttiğiniz gibi; bu yönde de Kur'an-ı Kerîm'den ders almak, tevazuun özüne ulaşmak demektir.Ancak okumayı zaten pek sevmeyen toplumumuz ne Kuran'i mahiyette, ne de ahlâki anlamda mütevazı olmayı sevmiyor. Zaten Kur'an'ın arapçasını okuyarak hıfzedenler de okuduklarının mânâsını öğrenemiyorlar. Böylece büyük büyük adamlarda dahi bu hali esasıyla (Kur'an anlamında) kavrayabilenler maalesef çıkmıyor. Beni böyle düşündüren şiirinizi hazla okuduğumu ifade ile tebrik ediyor, sağlığınıza duâ ediyorum. Alla'a emanet kalın. (Aksakal)
Değerli şairim Kadri hocam çok güzel dizlerdi Bu güzel eserinizi kutlarım Kaleminiz ve yüreğiniz daim olsun Sağlık sıhhat ve afiyette olunuz. Selam ve sevgiler…
Yüreğine sağlık hocam kibir üzerine muhteşem bir çalışma olmuş Rabbim cümlemizi korusun inşallah tebrik eder hayırlı çalışmalar dilerim Allah’a emanet olunuz esen kalınız
İlginç olan şu ki tüm kibir ve gurur özelliklerini taşıyan insanların hiç birisi üstüne alınmıyor ve yüzsüzce devam ediyorlar kibirlerine. Ben bu tip insanlardan uzak duruyorum ve mecbur kalmadıkça konuşmuyorum.