(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen başka aşkların peşindeydin. Ben,ise hep sende tutuklu kaldım. Sen yeni aşklara,yelken açtın. Ben demir attım sensizliğime
Biz bir defa sevenlerdeniz ve o sevdanın içinde yansak da kurtulmak için çabalamayız.
Güzel ama hüzünlere börünmüş bir şiir. Evet ne yazık ki yüreğimiz gibi şirilerimizde ağlıyor ve bir gün onları güldürmeyi başaracağız kendimiz ile birlikte.
Sen başka aşkların peşindeydin. Ben,ise hep sende tutuklu kaldım. Sen yeni aşklara,yelken açtın. Ben demir attım sensizliğime. ===== Yazan yüreğine sağlık. Tebrikler... Selamlar...
onsuzken onu yaşamak....yokken bile onu özlemek...senin degilken bile onsuz olamamak... ben sendeydım sen başkasın da ........... sevenlerin kavuşması dılegıyle...tebrikler..
Sevgiyi göstereceksin sözlerin yetmez sevgi gözlerinde olacak sözlerin yetmez sevgi her şeydir kalbe hapsedilmez Kutlarım mükemmel olmuş tebrikler İlhamınız bol kaleminiz daim olsun sevğilerle hep mutlu ol mutlu kal
Değerli gönül dostu şair arkadaşım 10 hece vezniyle yazmış olduğun lirik bir şiir. Duyguları dizelere birer inci tanesi gibi nakşetmişsin. Son derece duygu yüklü bir şiir. Okumaktan çok keyif aldım. İfade ve anlam bütünlüğü tam ritim güzel. O sevgi dolu yüreğine sağlık, kalemin daim olsun. Başarılar dilerim.