Bilirim ki nefretler kadar yaşatır insanı sevgiler Sevincine kandığımız bu dünya Öfkeler ve çıldırtan sükûtların darağaçlarına İlmek ilmek kurulur sehpalar… Hayata merhaba demek Bu sehpalara bir tekme savurmak kadar yakındır
Yine bilirim ki mutluluğa kan kusan Azaba çeviren ömür Çilelerden çile dokur Bir anlık öfkenin tezgâhında.
Ne kurşun, ne gönül yarasıdır bizi derinden yaralayan Yerle bir eden Bitmez ihtirasların kucağında yoğuran Kemale ermeden Gülleri deren İşte öyle bir hayat!
Ve bu yıkılası, devrilesi hayat Betonarme olmuş, Kökü parmak uçlarını sarmış ayrık otlarınca Bir girift Gün ışığı süzmesinde girmiş kanımıza
Ey bana benden yakın duran hayalet Gel ecelim ol Gir kanıma Yer gök çınlasın sedanla uyandır beni Evrenin lâmekân bir yerinde atsız pusatsız kuşat beni Yak beni!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAZZINA ERMELİ HAYATIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAZZINA ERMELİ HAYATIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey bana benden yakın duran hayalet Gel ecelim ol Gir kanıma Yer gök çınlasın sedanla uyandır beni Evrenin lâmekân bir yerinde atsız pusatsız kuşat beni Yak beni!
Ey bana benden yakın duran hayalet Gel ecelim ol Gir kanıma Yer gök çınlasın sedanla uyandır beni Evrenin lâmekân bir yerinde atsız pusatsız kuşat beni Yak beni!
saygılar sunarım.