(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_____ Gemileri yakıyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_____ Gemileri yakıyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gemileri yakmalı derim rüzgar yoksa Yelkenleri yırtıp yırtıp kefen yapmalı Dalgalara sarmalı eğer coşmuyorlarsa… Bulutlarda yoksa yağmur üfleyelim gitsinler Boranlar fırtınalar deli rüzgarlar da yoksa artık Okyanuslar buhar olsunlar çukurları kalsın bize Deliler de akıllı oldular övgüye gerek olmasın Eyvahlar olsun akıllandık mı ne…akıllısın ..akıllıyım Tüm dünya değişecek ya da artık tersine dönecek Döndükçe batacak kimi sevinecek kimi sevinmeyecek Bu işler hep böyle gidecek belki de gitmeyecek….
Mükemmel bir şiir ..tebrik ederim..gemileri yakmak deyince ben de bu şiirimi eklemek istedim..sevgiler ve saygılarımla..
Ne mavilikler bitsin hayatınızda, ne sevgalara yelken açan gemiler yansın maviliklerin üstünde. Siz he sevgiye koşun ayaklarınızın ve yüreğinizin gücü yettiğince.
özle ve bir o kadar da güzel bir şiir. Kutluyorum kaleminizi ve hep umutlarınızın mavi olmasını diliyorum. Saygılar yüreğinize
Gemileri yakmalı derim rüzgar yoksa
Yelkenleri yırtıp yırtıp kefen yapmalı
Dalgalara sarmalı eğer coşmuyorlarsa…
Bulutlarda yoksa yağmur üfleyelim gitsinler
Boranlar fırtınalar deli rüzgarlar da yoksa artık
Okyanuslar buhar olsunlar çukurları kalsın bize
Deliler de akıllı oldular övgüye gerek olmasın
Eyvahlar olsun akıllandık mı ne…akıllısın ..akıllıyım
Tüm dünya değişecek ya da artık tersine dönecek
Döndükçe batacak kimi sevinecek kimi sevinmeyecek
Bu işler hep böyle gidecek belki de gitmeyecek….
Mükemmel bir şiir ..tebrik ederim..gemileri yakmak deyince ben de bu şiirimi eklemek istedim..sevgiler ve saygılarımla..