(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sende meymenet yok… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sende meymenet yok… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler ellerinize yüreğinize emeklerinize sağlık kutlarım canı gönülden bu güzel şiiri ve sizi saygı değer kıymetli hocam ilhamınız sonsuz kaleminiz kavi mürekkebiniz bitimsiz her şey gönlünüzce olsun iyi günler Ankara'dan sonsuz saygılarımla...
Çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, sevda ve özlem vardı, O güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarıml her daim
Güzel bir siten şiiri olmuş Sevgili Kadri Bey, zevkle özenerek okudum. Sonra "Meymenetsiz" adı da şiire pek yakışmıştı.Eşlik eden türkü de gayet güzeldi ancak; volümün biraz daha açık olması daha tatmin edici olurdu. Tebriklerimi ifade ile gözlerinizden öpüyorum. (Aksakal)
Değerli şairim sayfanızda güzel anlamlı eserlerinden birini daha beğenerek okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
bir yere kadar değerli hocam. zaten insanın içi yüzüne de yansıyor doğru ile yalan bir mi hem? nur gelir seven insanın yüzüne. içi dışı bir olmadı mı insanın Allah muhafaza
etkin kaleminizi kutluyorum hep de olduğu üzere çok değerli bir şiire daha imza atmışsınız değerli hocam
Hüzün veren sitemli duygularla harika yazılmış yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Tebrikler selamlar saygılar