Bir elinde sigara öbür elinde çayı, Çökmüş duvar dibine umursamaz dünyayı, Acı bir tebessüm var çizgi çizgi yüzünde, Hayatın anlamından kalmamış gibi payı!
Mey diye içmiş derdi gülmemiş gülememiş, Yaşamanın tadını bilmemiş bilememiş, Çileler yumak yumak düğümlenmiş özünde, Yüzünden izlerini silmemiş silememiş.
Zor sevda hamallığı erirdi taş olsaydı, Belki gülerdi yüzü gerçek aşkı bulsaydı, Özünü yanar bulmuş kendi yürek közünde, Hiç aşka düşer miydi aşkı böyle bilseydi?
Kesişti gözlerimiz bir yerinde kaderin. Beni de yaktı nara derdim derdinden derin. Dokunmuş kaderimiz aynı kumaş bezinde, Bilebilsen şuramda hala sızlıyor yerin!
Gül yüreklim üzülme dertlere sabır gerek, Gönül gözü kör olur sevilirmiş engerek, Dost bilip de uyutma namertleri dizinde, Ancak sevda yüküne dayanır seven yürek!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAŞ OLSAYDI ERİRDİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAŞ OLSAYDI ERİRDİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler ellerinize yüreğinize emeklerinize sağlık kutlarım canı gönülden bu güzel şiiri ve sizi saygı değer kıymetli hocam ilhamınız sonsuz kaleminiz kavi mürekkebiniz bitimsiz her şey gönlünüzce olsun iyi günler Ankara'dan sonsuz saygılarımla...
...... "Gül yüreklim üzülme dertlere sabır gerek, Gönül gözü kör olur sevilirmiş engerek, Dost bilip de uyutma namertleri dizinde, Ancak sevda yüküne dayanır seven yürek!"
Anlamındaki derinlik, anlatım tarzındaki mahirlik ve finaliyle çok müstesna bir şiir okudum kaleminizden. İlhamınız daim olsun. Saygı ve selamlarımla.
Muhteşem. Yüreğinize sağlık. Bir an kendi hayatımı okuyor gibi oldum. Harika bir eser dökülmüş gönül kaleminden. Tebrik, takdir ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız vesselam..
Değerli şairim sayfanızda güzel anlamlı eserlerinden birini daha beğenerek okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Kesişti gözlerimiz bir yerinde kaderin. Beni de yaktı nara derdim derdinden derin. Dokunmuş kaderimiz aynı kumaş bezinde, Bilebilsen şuramda hala sızlıyor yerin!
*** TAŞ OLSAYDI ERİRDİ! *** şiirini, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...
Bu güzel akıcı eserinizi kutlarım
Güzel yüreğinize sağlık
Hayırlı günleriniz olsun
Selam ve sevgiler…