(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kayıp zamanım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kayıp zamanım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bebek deyince aklıma sacma salak bi anım geldi.😁😁 Çocukken hastaydım. Operasyon geçirmem gerekiyordu. Babam sana ne alıyım dedi ameliyattan sağ salim çık ne istersin dedi. Bende giyim mazalarının vitrinindeki saclı mankeni al bide sekerli yogurt ekmek doğra içine demistim. 😁😁 Garibim o alinmaz demediya bana tamam alirım dedi. Ben beklerim saçlı bebek (hiçte olmadı ya) gele gele naylon toplu iğne ile alnına küçük keçe takılan bi bebek gelmez mi. Hem yıkıldım O vitrindeki niye gelmedi diye. Madem bu geldi sacı niye yok diyehemde ses cıkarıp belli de edemedim içimde kaldı valla. Ama yoğurdu yemisim toz şekerli.😁 Yüreğine sağlık....
Oo o neki çok ölümden dönmüslüğüm var. Kuran okunurken dirilislerim var noluyo burdayım diye.😁😁 Diplerin kadını deli deli zır deliyim. Çocuk aklı ne bileyim. Öyle kolay ölmem 😁 Sevgi ile kalın.
Geçmiş olsun diyecektim geçmiş neyse Senin isteklerin de hep büyük olmuş vitrindeki manken neyine:)) Yoğurt iyidir :) Yaa valla alem bir kızsın:) Biraz deli tarafımı ortaya çıkarıyorsun Çok teşekkür ederim şairem Sevgiler olsun
Finali baltayı taşa vuran son hamleydi. İnsan kendinden ne çok şey katıyor ömrüne, duygusuna, kalemine. Unutmak ve unutulmak arasında ömür tüketiyoruz maalesef Dilek Hanım. Şiire tebrik sevgi ve selamla.
Kim diyecek bakalım diyordum İlk finale damga vuran yorum sizden geldi oysa yazarken vurucu olmasını istediğim bölüm finaldi. Çok teşekkürler sevgili GülRa Selam ve sevgilerimle
Ne çok içimizde sakladığımız yarim kalmış arzularımız var.... Uzağı yakın, yakını uzağa gönderen. Benim de hiç oyuncak bebeğim olmadı. Bir küçük kardeşim bakmak nasibimdeydi. Onu öpüp koklayıp bağrıma bastım.
Ne zaman işe başladım kendime ilk maaşımla oyuncak bebek aldım. Bembe upuzun elbisesi var.
Siir dupduru güzellikte. Dileklerimiz yolu hep mutlulukla buluşsun.
Teşekkür ederim Ümmühancım Bizler oyuncağı az bulduğumuzdan çok kıymetli olurdu ve sıkılmayı bilmezdik Şimdi bakıyorum oda dolusu oyuncaklar yine de sıkılıyor çocuklar galiba gördükçe daha fazlası isteniyor. O ilk maaşla alınan bebekte çok kıymetlidir mutlaka. Yorum için sağolasın canım Sevgilerimle...
Kızımın hüznü çöktü , geçmişime anıma Yüreğime sam yeli , ecel değdi canıma Sahrada çöl gibiyim , gel otur sol yanıma Gençliğim nasıl kayıp , dinlersen anlatayım----İbrahim Kurt ---hani bazen şairler ; şiirlerine kendilerini de katarlar bazen şahit ,bazen tanık, bazen mağdur, bazen hakem, bazen savcı, bazen da mahkeme olurlar bu tarz şiirler okuyucuları daha çok etkiler zira bu şiirler duygu samimiyetini işler , kutluyorum bir dörtlükte benden olsun saygılar
"İçime ince ince işliyor gece Ummadığım bir yalnızlık sarsıyor beni Hayata bak hayata Yine hüzün veriyor damarlarımdan Sisli camdan izliyorum geçmişi Yüzüm karanlığa dönük Ben benden çoktan geçmişim Aşk'larım çaresiz Ellerim boşlukta Yüreğim kimsesiz Galiba seni özlüyorum Kendime yabancılaştığım her anda.." Canan
Diye eşlik ettim naçizane bu muhteşem şiire..ne sarsıntıydı ama dost duydum ben üzerine basan ayakların seslerini..yüreğindeki yangınları ve gitmeyen yalnızlığı..biraz da hayır biraz değil çookca kendimi buldum..
Oldukça samimi duygularla yazılmıştı..size birşey söyleyeyim mi; her ne yaşamış ya da yaşamamış olursanız olun geçmişinizde masum kaldiysanız bırakın uhde biriksinde vicdan azabı birikmesin değerli dost.. yüreğiniz dert görmesin..
Dost şairem Ersin beyin de dediği gibi siz yorum yapınca insan bir heyecanlanıyor şimdi güzel bir yorum okuyacağım diye seviniyoruz .
Çok güzeldi eşliğiniz elbette insan olarak birbirimize benzeriz yaklaşık çoğumuz benzer duygular yaşamışızdır.
Hani bir laf vardır delidir ne yapsa yeridir ben de şiirdir ne yazsak yeridir diyorum. Yoksa çokta takmam aslında ama şiirde biraz ruhumuzu konuştururuz işte. Dediğiniz gibi uhte kalsın vicdan azabı kalmasın elbette .
Çook teşekkür ederim her zaman kıymetlidir yorumunuz. Çok sevgimle esen kalın
Özlemlerin en çoğu 'da çocukluk dönemleridir geçmişe dair özlemlerin acısına bir de yalnızlık eklerseniz işte bu şiir dökülür sayfalara yazılır köz köz okunur
Şairlerin kaderidir yalnızlık ( kendimi de şair sıfatına koydum ya neyse:) ) Ama yalnızlığı da severiz biz yoksa Nasıl dökülürdü şiirlerimiz. Eksik olmayın değerli şairim Varolun Çok saygımla
insanın geçmişi acılarla tatlılarla özlemlerle hasretlikle doludur acaba milyarlarca insan içinde kaç tane mutluluğu yakalayan var. zaman sudan hızlı akarken geride hüzün ve yaşanmamışlıklar hatıra kalıyor
Haklısınız hocam Bizde diğerleri gibi insanız işte Hatıralar yaşanmışlıklar yaşanamamışlıklar. Çok teşekkür ederim yorumunuza Sağlık ve esenlikler diletim
Şöyle bir düşündüm Nerde benim zamanım Akıp giden kayıp yıllarım Artık karamsar bir ruh yalnızlığım Yaşımı bir sorsana sor bakim kaçlıyım Sevildiğim kadar genç oldum ben Sevilmediğim kadar yaşlıyım Kaderimi başkalarının eline bırakmış Hep merhamet bekleyip durmuşum Gönlüm kurak bir çöl kalmış Dağılıp kırılmışım Ayağı kırılınca atların vurulduğunu unutmuşum..
Anlam dolu harika duygularla yazılmış muhteşem güzellikteki yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla.
Yüreğine sağlık....