(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
umudumun son sözü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
umudumun son sözü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o da bu yuvadan uçacak! *************** ÜVEY OLAN NE VARSA TERKEDER BİR GÜN BİLİNMELİ... KISA ŞİİR ÖZ ANLAM HARİKAYDI. KUTLUYORUM SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
Şiir anlatılmak isteneni en kısa yoldan anlatmak değil midir. Ve sizde bu işi sanırım çok da güzel yerine getiriyoruznu. Kısa ama bir o kadar da uzun bir şiir.
Kaleminizi kutluyorum. Saygılar yüreğinize. Güzel ve anlamlı bir şiir okuttunuz bize.
tarzının değişmediğini görebiliriz... tamamen aynı tarz ve söylem...
sadece kısa ve öz anlatmış sadece fark bu ve bu tarzın değiştiği anlamına gelmez sanırım arkadaşlarım alıştıkları "kyrie şiiri" dışında bir kısalıkla karşılaşınca şaşırdılar...
ama bilinmelidir ki; (bence) şair tam da kendi tarzını koruyarak kısa bir şiir yazmış
ve tarzını koruyarak anlatımının zirvesine bir adım daha yaklaşmış...
şiire gelince; çok güzel bir şiir öncesi ve sonrasıyla planlı bir anlatım şiirlerin başlığına bakarsak anlatılanı çok rahat anlarız... hasretimin önsözü/umudumun son sözü...
Şimdi bu bir etkili yorumdur. Hem de çok etkili bir yorumdur. Zira, şair'in yazın dilini çözmüş bir başka şairden gelen anlamlı, yerinde ve çok doğru bir yorumdur, sana çok teşekkür ederim sevgili Semih.
o da bu yuvadan uçacak! ............KUŞLAR VE YUVA,HER SICAKLIK VAR BU YUVADA VE ZAMAN NE KADAR DERİN, KAÇ YAVRU PALAZ KEKLİK HAVALANDI O YUVADAN?.SAYGIYLA KUTLARIM.
Şaban Aktaş tarafından 8/24/2008 1:43:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
saygılarımla