(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CUMA NAMAZI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CUMA NAMAZI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alış verişi kesin,bırakın ticareti Size tevdi edilen,yüklenin emaneti Cumaya çağırıyor,müezzinin daveti Bil ki seni kurtarmaz,bu dünyanın serveti ====================== Haklısınız Hocam... Cuma namazını kılmak gerekir. Bu arada komşuya müslüman birçok esnaf tanıdığımı da eklemek isterim. onlara da yuh olsun.
Alış verişi kesin,bırakın ticareti Size tevdi edilen,yüklenin emaneti Cumaya çağırıyor,müezzinin daveti Bil ki seni kurtarmaz,bu dünyanın serveti ====================== Haklısınız Hocam... Cuma namazını kılmak gerekir.
HakanKurtaran tarafından 8/22/2008 12:51:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
VALLAHİ DE BİLLAHİ DE KALIKIP CUMAYA GİDESİM GELDİ....İLAHİYATI ÇOK CAN ALICI BİR YERİNDEN YAKALAYIP, NİZAMA DİZMİŞSİNİZ...BİZİM BU TARZ ŞİİRLEREDE ÇOK İHTİYACIMIZ VAR BİLESİNİZ...EFENDİM KOLAY GELSİN, HAYIRLI CUMALAR... SAADET BU ALEM...
tebrikler