hayat hep bir damlayla başlar damla damla büyür korkular örtse de bütün gölgeleri karanlık her karanlık kendi içinde bir ışık saklar
aşk kan kırmızıgül, yürekte leke beyaz tül üstünde kanar bir ömür aynı hayatlar ayna olur selefine perde iner göze yürürken hedefine
bir ömür demlenir gözlerinde halvet olur gecegündüzle sevgi varsa, bitmez elbette ebedi sürer birleşen ellerinde
bir tutam mutluluk için değil midir imece yol puslu, sarp, korkulu çoğunlukla ince hayat olsa da çözümsüz bir bilmece en çok sevmeyi bilene yakışır gülmece
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Korkma sevgiden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Korkma sevgiden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi de damla ile başlar, öf ke de, keder de. Yaşamda sevgi damlalarımızın daha çok olması temennisiyle, Tebrik ediyorum. Kaleminize sağlık. Nice şiirlere. Esen kalın. Saygılarımla.
Üzgünüm ama bazen sevmek de yetmiyor usta. Özellikle tek taraflıysa... Ama sevgisiz de çekilmez bu dünya. Böylesi pozitif şiirler yazabilmeyi çok isterdim. Çok da ihtiyaç var aslında. Sağlıcakla kalın.
Sevmeyi de sevilmeyi de severim. Ama yukarıda da yazdığım gibi tek taraflı sevmeler üzdü bazen. Genele yayarsak da kısmen de olsa böyle bir toplumuz. Kindar da değilim. Sonradan affetme durumum olmadı sayılır neredeyse. Çünkü, küsmeyi de intikam hırsıyla yaşamayı sevmem. Beni çok yorar. Yalnız pozitiflik konusunda şöyle bir durumum var beni esas sıkıntıya sokan, murpy kanunu gibi bir durumda önce hep olumsuzlukları görmeye çalışırım yoksa ben de az enerjik ve pozitif değilimdir hani:))) bu yüzden böylesi pozitif şiirlere ihtiyaç var derken kendimi değil de geneli kast ettim. İcten sohbet ve temenniler için çok teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın...
malesef sevgi hep yanlış yada eksik anlaşılmış bir kavramdır içinde başka kavramların erdemliliğini barındırır. (vefa güven sadakat ilgi saygı sorumluluk fedakarlık ) bir tanesi eksik olsa sevgi yara alır. sevdiklerimizin sahibi olduğumuz zannıyla onları değiştirme çabası içine gireriz oysa onlar oldukları gibi güzeldir. öyle sevmişizdir çünkü.
istemek ama gerçekten istemek başarmanın yarısıdır. ben hayat tecrübem bana şunu öğretti. iyi düşün iyiyle karşılaş kötümserlik daha da beter eder insanı ve içinden çıkılmaz bir hal alır... ben kendimi ve herkesi affedip bütün hesapları kapatmakla başladım işe...bir daha da geri dönüp bakmadım...
umarım ve dilerimki dilediğin pozitifliğe ulaşırsın...mutluluk huzur ve sağlık seninle olsun