(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ruhu beslemek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ruhu beslemek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi sevdiğince sevilmek derim hep. Sen yüreğini açık tut ki o açık yürek sevgiyi de sevgiye de asla kapatmayacaktır kapılarını... Sevginin yüceliğini gördüm dizelerde ve nasıl olması gerektiğini anlatan yürek sesini.. Tebrikler yürek sesinize can şairem. Şiir yüreğinizden sevgiyle öpüyorum...
Evet şairem sevginin iyileştirici ve bulaştırıcı etkisi tartışılmaz elbette. Hatta iyileştirmediğinde dozu arttırmak gerektiğini biliyoruz ama teorik bilgi ile uygulama aynı şey değil tabi. Sabır gerekiyor sabır da ayrı bir erdem her insanda mevcut olmayan bir değer . Olması gerek mi? Bu kişiye göre değişebilir ...
Güzel yorumunuza çok teşekkür ederim Sevgimle GülRacım
Aslında keşke öyle olsa, ağrısız sancısız kendi tercihlerimize göre yaşayıp gitsek, kimseye dokunmadan, kısır döngülere kapılmadan, bir misyon peşinde sürüklenmeden.. Sen yeter ki kabul et, sana verilen dersleri al, hayatın öğretilerine inan. Çnkü öyle ya da böyle sen o dersi almak zorundasın hayattaki amacın o, eğer sen almıyorsan hayat sana bambaşka kurgularıyla, gerekirse yaşadığnn şerlerle sana o dersi verecek, seni olman gereken kişiye dönüştürecek. Kaleminize sağlık Dilek hanım Güzel bir şiir okudum Sevgilerimle
7sinde ne ise 70inde odur insan aslında. Hayat ne kadar ders verirse versin. Zamana ve mekana göre maskeler taksanda kişi ilk fırsatta özüne döner O yüzden kimseden kendi istediğimiz kişi olması beklenmemeli olduğu gibi kabul etmeli naçizane benim fikrim böyle.
Meryem Hanımcım paylaşımcı yorumunuz için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...
Sevginin ne olduğunu kimsenin bilmediği ancak Herkesin seviyor gibi yaptığı bir atlı karınca dünya.
Şiir'de en çok bu bölüm etkiledi beni.. Tespit tam da onikiden şairim. Çok güzel bir gönül sesi şiir'di okuduğum,haz aldığım. Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Esenlik dilerim.
Bu dünyadaki en mutsuz insanlar kimledir sorusunun cevabı başkalarının ne düşündüğünü takıntı haline getirenlermiş. İnsanın kendisi ile barışık olmalıdır.
okudum çok güzeldi, en büyük şair diye düşündüm, çok acıklıydı,Hayırlı üç aylar, aykandiller, Allah yardımcımız olsun, öğüt,sevgi ve özlem vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarıml her daim.
"Ham insanların
Cüzzamlı sözlerine maruz kalmak
Uzay boşluğunda
Kara deliğe düşmek gibi idi"
Harika bir mecaz, metafor!
Gerçekten, can-ı gönülden tebrik ederim, değerli şaire.
En kalbi selam ve saygılarımla.