(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
tirbüşonvari karalamalar 6 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tirbüşonvari karalamalar 6 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir insanı incitebilirsiniz sonra üzülür onu yeniden kazabilirsiniz ama onu onarılmayacak bir şekilde yaralarsanız işte bunun geri dönüşü yoktur. Tebrikler, saygılarımla... Ozan
Ne kadar orjinal ifadeler bunlar ve ne kadar manidar. Finale bayıldım ben. Kaç kere okudum kim bilir ve her seferinde farklı bir lezzet aldım. Ne hoş, bu denli güzel yazabilmek. Tebriğim sonsuz. Sevgimle...
... kaç hemen oradan ilk çıkmaz sokakta duvara dön yüzünü duvar örtecek hüznünü gizliden anlaş ayyaşlarla kusmukları anılar gibi gelsin yokluğuna sakın kıpırdama nefesi çocuk gibi oyala tutmazsan ağlayacak sonra bekle yağmur yağsın sen de akacaksın nasıl olsa işte geldi peşinden ses çıkarma şimdi kırılacak ayaklarına bas çok daha bas nasıl olsa sadece kalbin kanayacak aşk sadece kırılacak...
...tek gözü kör piç bir çocuk,çıkmaz sokakta hemen duvarın önün de duran kutuyu aldı... içecek sandık bir an heyecana kapıldık,baktı...baktı...baktı..."bu bana ait değil" dedi ve gitti... gece oldu,gün oldu,masallar dillere dolandı,ninniler de uyudu...ama birine ait o kutu hep orada kaldı...
ama giderek omuzlarından attıkça kelimelerin yükünü, döktükçe içini, karalamaların usul usul bir su damlası gibi hafifliyor, gökyüzüne ulaşıyor... zirveye.
lüften aşkları doğal bir afete çevirmeyiniz tehlike anında kalp kırınız yeter
Pes doğrusu
ve doğrusu Şiir
Selam olsun...