Hadi gel, Parka gidelim Oynayalım güle oynaya Oynayalım çocuklar gibi... Hep birlikte sevelim Sevdirelim doğayı Ne gerek var kutuplaşmaya Sen aynı dünyadasın Ben aynı dünya...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kutup noktası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kutup noktası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel mısralarınızı kutlarım, İnsan ın içinden geçen duyguları birileriyle paylaşması ne güzel sizin yazdığınız şu küçücük şiir de sevgi mesajı yüklü , saygıyla kalınız efendim...
Hadi gel, Parka gidelim Oynayalım güle oynaya Oynayalım çocuklar gibi... Hep birlikte sevelim Sevdirelim doğayı Ne gerek var kutuplaşmaya Sen aynı dünyadasın Ben aynı dünya... Çok doğru bir söz. Kutlarım.
yapboz hayatlar yaşıyoruz bir kare eksik kalsa ömrümüz sendeliyor. bir ayağımız çukurda dolaşıyoruz başımız göğe değerken. baktığımız kadar seziyoruz dünyayı daha önümüzü bile göremezken hep bir parça yarım kalıyoruz kendimizi tanımlamak isterken her köşede kendimize çarpıyoruz başka gölgelere teğet geçerken...