Daha evvel bu şiirimi tüm siteler bunu almış yayınlamıştır dostlarım...görebilirsiniz.... lila 2001 olarak yayınlanmıştır... buradan da bir arkadaş...2006 da kendine yazmışş,ve inkardadır kendileri....
Kırmızı Ayrılığın asıl rengidir... Çünkü, O an ufuklar en kızılına boyanır, Yanan bir yüreğin Acısını alır ya....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADSIZ ŞİİRLERİM 4 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADSIZ ŞİİRLERİM 4 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ayrılık yürekleri kavuran bir ateştir sönmek bilmeyen. Dilerim o sevgi dolu yüreğindeki acılar son bulur ve ömür boyu mutluluklar hep sizinle olur. Yüreğinize sağlık, kaleminiz daim olsun.
Kırmızı Ayrılığın asıl rengidir... Çünkü, O an ufuklar en kızılına boyanır, Yanan bir yüreğin Acısını alır ya....
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, iyi ki sayfama geldiniz hülya hanım...sizi tanıma fırsatı buldum...ilk defa bir şiirinizi okudum... az ve öz..ite şiir bu...kısa şiirleri hep severim... yürekten kutlarım efendim... selam ve sevgiyle...