(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir gün gelirde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir gün gelirde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Millet olarak merhametliyiz. Rabbim her ana ve babaya salih evlat verir İnşallah. Bizim toplumumuzun en büyük özelliği düşenin elinden tutmaktır ve bu ana baba olunca daha da yardım edilir.Şiiriniz içerik ve anlam bakımından güzel bir konuya açıklık getirmiş.Duyarlı kaleminize müteşekkirim. Saygılar.
Aynen öyle kalemdaş çok şükür ki hâlâ merhametimizi koruyoruz .Batı kültüründe 18 yaştan sonra çocuklarına sorumluluk duymayan aileler varken biz ölene kadar elimiz gözümüz üstünde olur ama bizden sonraki nesilleri bilemiyorum. Bir çok değerler artık yozlaşmaya gidiyor ve kuşaklararası fark her geçen gün artıyor. Hayırlısı diyoruz artık.
Teşekkür ederim doğru algınız ve yorumunuz için. Bu bir sosyal yara şiirler de her türlü sosyallikten siyasetten sevgiliden aşktan acıdan bahsedilir. Ben de bu yaraya dikkat çekmiş oldum. Saygılarımla esen kalın
Bir gün alzaymır olup unutursam dünümü Yolumu şaşırıpta bulamazsam yönümü Etrafımı kirletip göremezsem önümü Benim eşyalarımı temizce çiter misin
Yüreğine sağlık değerli kardeşim Rabbim kimseyi evladı dahi olsun muhtaç etmesin inşallah.Ama hayat bir sınavdır kimi nasıl imtihan edeceğini en güzel bilen odur, kaldıramayacağımız bir yükle sınamasın inşallah tebrik ediyorum hayırlı günler diliyorum esen kalınız
içim acıdı desem yalan olmaz Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin evlada bile insan yükü çok ağır en iyi ben bilirim elbet evladın hayırlısı vefalısı olsun herkese saygılar...
Benim annem de aizheimer onun için bu duyguları çok iyi biliyorum. 2 yıla yakın baktım anneme sırayla bakıyoruz kardeşlerle. Teşekkür ederim ilginize Saygılarımla
Anlam dolu harika duygularla yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. En derin selam ve saygılarımla.