Kulak ver esen rüzgara Yoksul sokakların şarkılarını getiriyor ağlayan çocukların Nasılda isyan edercesine haykırıyor Haykırıyor yüreğimde Kapatamıyorum gözlerimi Tıkayamıyorum kulaklarımı Uğultusu yüreğimi parçalıyor Sesleri yankılanıyor kulaklarımda boyacı çocukların Titreeeeek titrek sesleri Üşüyor elleri Sıtmalı nefesiyle ısıtmaya çalışıyor Ellerini , yüreğini Kapayabilirmisin gözlerini Esme artık dur rüzgar Üşüyor boyacı çocuklar Titriyor yürekleri anaların Ağlıyor çocuk tahtadan beşiğinde Açlığın utançlığına kapayabilir misin gözlerini Kitapları koltuğunda Delik ayakkabısı Parkasına sarılıp koşan şu çocuğa Gelecek bizim diyorum Bizim mi diyor rüzgardaki bir uğultu bizim mi ? Yoooooooook yoooooook............
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RÜZGARIN SESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RÜZGARIN SESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
... kulak verdim, farklı şeylerde getiriyor. bütün bunlara karşı çaresizliğimiz, sorumsuzluğumuz. sevda acılarından bahsederiz ötede sadece çat ayaza inat, minicik nefesiyle bir meydan okumanında cesaretini sergiliyor, dahada acı çekeceğini bile bile . hangi yürek dayanırki buna.taş olmak gerek hissetmemek için. BOŞ YERE HAYIFLANMAK NEYE YARAR
Ağlıyor çocuk tahtadan beşiğinde Açlığın utançlığına kapayabilirmisin gözlerini
ayrı yazılması gereken soru eki ve bağlaç de yazımlarındaki ufak yanlışlıklar dışında, yukarıda kopyaladığım dize sizin bence daha güzel şiirler yazabileceğinizi gösteriyor.
Saygılarımla
db
gölgesiakdeniz tarafından 8/10/2008 10:56:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
...
kulak verdim,
farklı şeylerde getiriyor.
bütün bunlara karşı çaresizliğimiz, sorumsuzluğumuz.
sevda acılarından bahsederiz
ötede sadece çat ayaza inat, minicik nefesiyle bir meydan okumanında cesaretini sergiliyor,
dahada acı çekeceğini bile bile .
hangi yürek dayanırki buna.taş olmak gerek hissetmemek için.
BOŞ YERE HAYIFLANMAK NEYE YARAR
saygılar