Allah’ım sen yardım et ciğerimiz yanıyor Hava gerek su gerek elbette orman gerek Onulmaz yara açtı oluk oluk kanıyor Çaresiz kaldık Ya Rab yarayı sarman gerek
Yanıyoruz Ya Rabbi bizler çaresiz kaldık Beddua mı ettiler veyahut ah mı aldık Her taraftan dardayız vallahi çok bunaldık Rabbim yüce katından ilahi derman gerek..
Hatalıyız bizler de elbet insan olarak Üç maymunu oynadık vurdum duymaz kalarak Affeyle ihmal ettik gafletlere dalarak Her şeyin hesabını biliriz sorman gerek
Yanan yerler sarp yokuş erişilmeyen dağdır Yüce Mevla’m lütfunla göğe bir bulut ağdır Yangınları söndürsün yağdır Allah’ım yağdır Yalvarırım mührünü bir daha vurman gerek
Ülkemizin bekası olmasın kötü kader Musibet uzak dursun gelmesin elem keder Allah’ım yardım eyle milletime dirlik ver Makus talihimizi Yarabbi kırman gerek
Çoktandır Türk Milleti gülmedi hiç neşeyle Sorunlar dizi dizi sonu nereye böyle Sebep olan kimlerse yekûnunu kahreyle “Ol” deyince olacak mukaddes ferman gerek
Suat Zobu . DOSTLARDAN / TEŞEKKÜRLERİMLE
Musibetin sebebi yönetenlerin kendi Her biri mızrak gibi, eskileri dikendi Hikmete sual olmaz, lakin umut tükendi Boşalan zembereği yeniden kurman gerek... Alibaba
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ciğerimiz Yanıyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ciğerimiz Yanıyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ORMANLARIMIZ Ülkemizin akciğerleridir. PKK denen ucu dışarda olan örgüt değişik Alanlarda faaliyetlerini devam ettiriyor... İç ve dış bazı mihraklar ne yaparsa yapsınlar, Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün eseri yıkılmaz. Suçluları emniyet ve jandarmanın uzmanları yakaladı,yakaalayacak... Bence daha çok iyi önlemler alınmalı, kuleleri, yangın söndürme uçaklarını artirmaliyiz... Ne dersiniz? Arazi açığa çıkması için acaba özel yaktıran,sonra villada yaşayan kapitalistler e ne demeli... Sizin branşa girer, Mimarlık. Ben acizane yazdım. Kusurum varsa affola.... Ormanlık alanlardan yazın piknik yapıp çevreyi kirleten BAZI vurdumduymaz , Alkollü şahısları nasıl eğitim vermemiz lazım, içinde olacak deper derlerdi büyüklerim. Harika duygu yüklü şiir kutluyorum. Selamlarımla.
Duygu ve düşüncelerimize tercüman olan mısralar. Elinize, emeğinize sağlık. Değerli eseriniz genelhaberler.com'da yayımlanmıştır. Bağlantısı: https://www.genelhaberler.com/kose/oku/7170
Musibetin sebebi yönetenlerin kendi Her biri mızrak gibi, eskileri dikendi Hikmete sual olmaz, lakin umut tükendi Boşalan zembereği yeniden kurman gerek...
Her ne kadar teması ve başlığı kabusumuzu işlemiş olsa da, öylesine duru, öylesine nefis bir şiir ki, eşlik edip etmeme konusunda kendimle savaştım adeta. Ne yazsam gölge edecek. Ama yine de boş geçemedim affına sığınarak. Kabul buyurursan bir dörtlükle selamlamak istedim bu güzelliği.
Gönlüne bereket, yürek çağlayanların hiç dinmesin abim. Selam ve saygılar kardeşinden...
Duyarlı yürekten gelen hüzün veren duygularla harika yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler üstadım. GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. En derin selam ve saygılarımla.
Yaradana yalvaris. Güzel bir şiir. Kutlarim sizi sevgili Suat kardeş. Herkes duyarlı olursa yeşertiriz evelallah. Yüreğinize gönlünüze emeğinize sağlık.
Suat Kardeşimin yüreği coşunca böyle coşar işte... Suat Kardeşimin gözü görünce böyle görür işte... Suat Kardeşimin elleri semaya kalkınca böyle dua eder işte...
Duyarlı yürekten gelen hüzün veren duygularla harika yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler üstadım. GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. En derin selam ve saygılarımla.
ŞÜKRÜ ATAY tarafından 8/7/2021 12:47:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
ORMANLARIMIZ Ülkemizin akciğerleridir.
PKK denen ucu dışarda olan örgüt değişik Alanlarda faaliyetlerini devam ettiriyor...
İç ve dış bazı mihraklar ne yaparsa yapsınlar,
Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün eseri yıkılmaz.
Suçluları emniyet ve jandarmanın uzmanları yakaladı,yakaalayacak...
Bence daha çok iyi önlemler alınmalı, kuleleri, yangın söndürme uçaklarını artirmaliyiz...
Ne dersiniz?
Arazi açığa çıkması için acaba özel yaktıran,sonra villada yaşayan kapitalistler e ne demeli...
Sizin branşa girer, Mimarlık.
Ben acizane yazdım.
Kusurum varsa affola....
Ormanlık alanlardan yazın piknik yapıp çevreyi kirleten BAZI vurdumduymaz , Alkollü şahısları nasıl eğitim vermemiz lazım, içinde olacak deper derlerdi büyüklerim.
Harika duygu yüklü şiir kutluyorum.
Selamlarımla.