. Aman Değmeyin değmeyin bana değmeyin Bundan keyli felah bulmam gayrı ben Yaramı deşip de boynum eğmeyin Lokman gelse iflah olmam gayrı ben . Aman Kimse bilmez gizli derdim çok benim Yalan dolan lafa karnım tok benim Giderim giderim yerim yok benim Bağlasalar burda kalmam gayrı ben . Aman Bu dünyada var mı acep kalacak Kalıp sonsuza dek mutlu olacak Ecel gelse neyim var ki alacak Altın zümrüt olsa almam gayrı ben . Suat Zobu
Keyli: Sonra Felah: Kurtuluş, iyileşme, onma.
.DOSTLARDAN:
Bu dünyada işim bitti gidiyorum Gerçek dostlara selam ediyorum İyi kötü ne bulursam gülüyorum Akıl baştan kaçtı gidiyorum gayrı ben .... Emri Türk / Teşekkürler
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gayrı Ben şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gayrı Ben şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben bu şiirde biraz isyan gördüm. Almam olmam derken duygusal yanım bana bunu tersi bir ifade aktarıyor. Ya da ben öyle hissediyorum. Sevgili Suat kardeş, siiriniz harikulade muhteşem bir eser. Tebrik ediyor yürekten kutluyorum sizi. Varolun siire diyar olun. Yüreğinize sağlık.
Ankara'dan yola çık. Burdur'a 40 Km., Isparta'ya 25 Km. kala bir dönemeç var. Oradan Isparta yoluna gir. Hiç bir yere sapmadan doğru devam et. AYTEMİZ petrolü göreceksin. Seni orada bekler olacağım. Sen çay içersin, ben bira. Önce dertleşir, sarılır birbirimize ağlarız. Sonra sen o kendine has kahkahanı atarsın. Ben de sana katılırım. Beraber güleriz. Dostluk öyle tek arabacılığa benzemez GARDAŞŞŞ. Daha ölmedim ben. Kurbanım sana. Öperim DOST gözlerinden...
Tamam abi. Sabah ordayım. İnşallah bir sabah. Çok teşekkürler ağabeyim öyle demen de yeter. Sağ ol. Var ol. Dost böyle olmalı işte. Şaka bir yana gerçekten ihtiyacım var. Keşke yakında olsan da şöyle oturup dertleşebilsek. Selam ve saygılar ağabeyim. Saygılar.
Şiir, şiir de içeriği öylesine bir kurgudur umarım. şiir "aman" diye başlayınca aman dedim yani... Ama ahengi yine tadındaydı, biraz kısa olsa da. Tebrikler, saygılar kardeşinden...
Genelde doğru da özelde kurgu Kardeşim merak etme. Çok teşekkürler. Şu ortamda gel de "Amaaaannnn" diyerek bir uzun hava çekme !! erkeksen. Ahmet Kaya'nın bir şarkısı vardı ya hani "Tabancamı unutmuşum helada." işte o şarkıyı çok söylüyorum bu aralar. Selamlar sağlıklı günler Kardeşim.
Nice güzel ve kalıcı şiirlere...