Düşlerine çiğ yağmış yoksul çocuğum Affet ne olur bizi bağışla sana veremediklerimizi Boya tan yelini kızıla ve aç avuçlarını Duruyorsa hayallerin hâlâ başucunda Dokunma yaralarına umutsuzca
Kucakla düşlerini benimle şimdi Bilirsin ki aşk şefkatle sarılmaktır belki
Karların eridiği dağ yamaçlarında Bir zerren düşüyorsa toprağa Selamla güneşi kavuşturan seni doğana Öp alnından bozkırların
Hatırla geçmişini benimle şimdi Bilirsin ki yeniden doğmaktır aşk
Zecren çalındıysa uykuların korkma Bir şafak var muhakkak çıkan aydınlığa Tünellerin kapansın müzikler susun Ben biteyim sen başla
Duyumsa hislerini benimle şimdi Bilirsin ki hissetmektir aşk
Koridorlar uzasın bırak dilediğince Kaybol istersen gönlünün dönemeçlerinde Bir ışık belirir gözlerinde belki de Işığa koş
İnan gördüklerine benimle şimdi Bilirsin ki kör olmaktır aşk
Köşe başlarında el açan dilencileri unutma Bırak avuçlarına tüm varlığını İstedikleri bir kırık akçe belki de Ver onlara tüm yaraların kabuklarını
Bağışla varlığını benimle şimdi Bilirsin ki dilenmektir aşk
Dudaklarını aralama sakın çocuk Ardımdan ağıtlar yakma Yapabildiğim bu ikimiz adına Belki bir gün bir yerde
Uğurla beni şimdi benimle Bilirsin terk edilmektir aşk
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN SAF HALİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN SAF HALİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşlerine çiğ yağmış yoksul çocuğum Affet ne olur bizi bağışla sana veremediklerimizi Boya tan yelini kızıla ve aç avuçlarını Duruyorsa hayallerin hâlâ başucunda Dokunma yaralarına umutsuzca... Takdir ederim şiir dostu. Sevgilerle.
uğurlamak bir aşkı... anıların keşfedilmemiş koylarından... açık denizlere arkana bakmadan... şimdi yeni bir aşka yelkendir tüm dalgalar ve yakamozlar içinde... bağır sokaklarda sesini... nefesin nefesine karışmayan bir karanlığa...
Güzeldi bu şiiri okumak,ama kolay değildi."Aşk" zordur onu okumak...Ya yaşamak? Ağırdır bedeli aşkın,ödersen tadı güzeldir.Bedeli mi, tabi ki "kendin"sin...Kutlarım yüreğinizi.
Dudaklarını aralama sakın çocuk Ardımdan ağıtlar yakma Yapabildiğim bu ikimiz adına Belki bir gün bir yerde
Uğurla beni şimdi benimle Bilirsin terk edilmektir aşk -------------------------------- AŞKI TATMAYANA BİLE TATTIRACAK GÜÇLÜ KALEMİNLE HERZAMANKİ GİBİ USTACA KALEME ALINAN AŞK ŞİİRİN ELLERİNE SEVEN YÜREĞİNE SAĞLIK...
bilirsin terk edilmektir aşk... .................................... gözlerden akan iki damla yaştır aşk... zamanın birinde mecnun birinde şirindir aşk tüm varlığınla sevdiğin halde ardından "gitme "diyememektir aşk aşk işte nedensizdir,ve masumdur bazen de günahkardır aşk... Ve aşk vazgeçebilmektir bazen...
Tebrikler NeNa yine aynı tadı aldım.Sevgiler yüreğimden...
Bilirsin ki aşk şefkatle sarılmaktır belki Bilirsin ki yeniden doğmaktır aşk Bilirsin ki hissetmektir aşk Bilirsin ki kör olmaktır aşk Bilirsin ki dilenmektir aşk Bilirsin terk edilmektir aşk
hiç birini ayıramadım, bütün tanımlamalar öylesi örtmüş ki aşkın üstünü, birini alsam diğerleri üşüyecek gibi geldi... yüreğine sağlık şiir kadın aşk damlamış dilinden... sevgilerimle.
gecenemi123 tarafından 8/9/2008 3:17:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
aşk bazen acı bazen tatlı genelde mayhoş harika bir anlatım okunası bir şiir sayın NENA şiir okudum sayfanızda çok beğendim yüreğiniz varolsun kaleminiz hiç susmasın saygımla.
Koridorlar uzasın bırak dilediğince Kaybol istersen gönlünün dönemeçlerinde Bir ışık belirir gözlerinde belki de Işığa koş
İnan gördüklerine benimle şimdi Bilirsin ki kör olmaktır aşk ****************************************** Ne söylenebilirki bu güzel dizeler karşısında...Yüreğinize sağlık kutlarım....Şiirle kalın...
Aşka dair sorular asla tek doğru cevaplı olmayacak bunu biliyoruz.
Ama insanın ruhsal dehlizlerinde en büyük sorunsalı irdelemekten, sorgulamaktan hiç vazgeçmeyeceğiz. Çünkü tezahürü her baktığımızda değişen, gelişen bize göz ve akıl oyunları oynatan bir olgudur aşk.
İşte bu sorgulamalar arasında, bu kadar güzel cümlelerle aşkın aslında içindeki halini okumak benim için güzel bir deneyimdi.
Zaten insan aşkın sadece kendi dehlizindeki haliyle/halleriyle yetinseydi, aşkı hakkıyla anlatan önemli şairler bugün unutulmuş hatta belki de hiç bilinmemiş olulardı.
Ellerinize sağlık, aşkın içinizdeki hali ile içimizdeki hallerine ışık tuttuğunuz için de ayrıca teşekkürler.
Aaaah " AŞK " bu kadar güzel mi tarif etmeliydi seni şair. Yaşattıklarını, bir kor yüreğe bu ipeksi dokunuşlarla mı anlatmalıydı ? Devrik cümlelerin nüansı, imgelerin dansı ve betimlemelerin yumuşak okşayışı ..... ... sustum.
Dudaklarını aralama sakın çocuk Ardımdan ağıtlar yakma Yapabildiğim bu ikimiz adına Belki bir gün bir yerde
Uğurla beni şimdi benimle Bilirsin terk edilmektir aşk
Duyarlı ve güzel yürekten kaleme çok harika şiir yansımış sevgili kardeşim, Boşuna değil senin kalemini sevmem, Boşuna değil şiirlerini haz alarak okumam sevgi ve saygılarımla
Köşe başlarında el açan dilencileri unutma Bırak avuçlarına tüm varlığını İstedikleri bir kırık akçe belki de Ver onlara tüm yaraların kabuklarını ...........
Uğurla beni şimdi benimle Bilirsin terk edilmektir aşk....... keşke kolay olsaydı verip kurtulmak tüm yaraların kabuklarından, güzeldi çok, tebriklerimle.
Uğurla beni şimdi benimle Bilirsin terk edilmektir aşk ________________________________ hiç bir aşk terkedilmeyi hak etmez,terkedildiğinde aşk olmaz, herşeye rağmen kavuşmaktır aşk...:) tüm renklerinden kurdelalar sayfana bıraktım , tebriklerimle... sevgimle...
Düşlerine çiğ yağmış yoksul çocuğum Affet ne olur bizi bağışla sana veremediklerimizi Boya tan yelini kızıla ve aç avuçlarını Duruyorsa hayallerin hala başucunda Dokunma yaralarına umutsuzca
Nena bu büyük bir şiir! kusursuz bir anlatım Günbatımı kadar hüzünlü ve güzeldi
AŞK aşk AŞK...Nedirki aşk acımı tatlımı ekşimi ne? Asırlarca anlatılmış,dizelere dökülmüş,her dize farklı ama adı AŞK... Anlatılırda anlatılır. Siz de güzel anlatmışsınız şiirinizi.Belki sadece yaşadıklarınız kadarını...
uğurlamak bir aşkı... anıların keşfedilmemiş koylarından... açık denizlere arkana bakmadan... şimdi yeni bir aşka yelkendir tüm dalgalar ve yakamozlar içinde... bağır sokaklarda sesini... nefesin nefesine karışmayan bir karanlığa...
gönül seçkimi almıştır bu şiir berna... ses bombası gibi düşerken geceme... ben burdayım dedi sanki sessizce...
usulca ayrılıyorum sayfandan... beyin durum hali olmuş şekilde...