(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞE HASRET VURUNCA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞE HASRET VURUNCA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
CAN ABİM SELAM...Ah be Abi yapılır mıydı bu şimdi bana...geldiğimden beri hasretten kavrulurken ben; bu şiirinle daha da yandım...kül oldum...bittim...ahhh ah diyorum başka birşey demiyorum...derken birşey aklıma geldi yazmam gerekiyor...seni ve şiirlerini çok çoooook özlemişim...ayrıca İstanbul' u gezdim sözünü unutmadım biraz da Kazım Abim için gezim dedim...sayende iyi mi bir güzel fırça yedim bizimkilerden:)))))) şaka yapıyorum sen bana bakma bana da bahaneydi zaten gezip tozmak...sevgilerimle...
ya Abi ne memleketi ben gurbete geldim...gurbet ellerde şimdi hasretten eriyorum; sen tadını çıkar diyorsun bana...İstanbul gözümde tütüyor...bir hafta oldu geleli hala alışmaya çalışıyorum bu gurbet ellerde...neyse beni boşver sen tatilin keyfini çıkar...benim yerime de gez olur mu..? bak valla ben gezdim senin yerine ona göre:)))))...sevgilerimle güle güle git CAN ABİM...
Memleketine kavuşmuşsun iyi buna sevindim kardeşim, şiirlerime yapmış olduğun değerli yorumlar için çok teşekkür ediyorum...Sağolasın, neyse benim yerime gezme artık çünkü yarın gece Kuşadası yolcusuyum birazda ben gezeyim değilmi kardeşim sağlıcakla kal kendine iyi bak gidene kadar memleketimin nimetlerinden havasından suyundan iyice faydalan iyi akşamlar...
Yüreğe hasret düşünce tükenir mutluluğa dair kelimeler, hüzün vurur kıyılara, bir dalga gelir büyücek savurur kayalara... ************************************************ Kutlarım şair dost az ve özlü sözler, kaleminiz daim ve keskin olsun, saygılar efendim...
Yüreğe hasret düşünce tükenir mutluluğa dair kelimeler, hüzün vurur kıyılara, bir dalga gelir büyücek savurur kayalara... ÖZLÜ KISA FAKAT İÇERİĞİ DOPDOLU BİR ESERDİ KUTLARIM KALEMİNİZİ
Yüreğe hasret düşünce tükenir mutluluğa dair kelimeler, hüzün vurur kıyılara, bir dalga gelir büyücek savurur kayalara...
Hocam rabbim kimsenin yüreğine hasretler komasın,mutluluğa hasret bırakmasın hüzünler arada uğrasada o gelen dalga yüreğinize mutluluk getirsin hasreti bitirsin hüznü uzak diyarlara taşısın az ama öz bir çalışma yürekten kutlarken saygı ve sevgilerimi yollarım...
.... Bir duygunun bir kaç dizede anlatılması zordur.Zoruda Kazım Doğan başarırdı zaten.Bir hasretin tanımını yapmak kolay mı...sevgimle yine güzel hep güzeldi abim...
Yüreğe hasret düşünce tükenir mutluluğa dair kelimeler, hüzün vurur kıyılara, bir dalga gelir büyücek savurur kayalara... ********************************* HOCAM YÜREĞİNE VE KALEMİNE SAĞLIK.KISA AMA ANLAMI UZUN BİR DÖRTLÜK....KUTLARIM...ŞİİRLE KAL...SEVGİ VE SAYGILARIMLA....
can dost bu gün az sözle çok şey anlatmışsın evet hasret bir düşünce korgibi yakar gider oylum oylu yanar ha yanar dilegim hasretsis yürek olmak yürekten kutluyorum güzel insan...