Men Türkem Türk menem Kırgız Kıpçak deyirler Başkurt Kazak deyirler Azeri de bilirler eldeki parmakların da isimleri başka başka derler desinler men aynı kandan aynı candan aynı atadan gelmişem Saka Noyan hep bizim içimde ne varsa buraya yazırem.. men Oğuzu Ata bilmişem. onurumdur azizim men Balkar Kabartay Gagavuz Özbekem… Kırım Saraybahçe de durur ayak izim. .. men Türkmenem her zaman zinde Karakalpak Çuvaş Tataram… men Karabağ’da Kerkük’te Hocalı’da yürek olur ataram bazı bazı deyirler Salur Afşin Bayat Barak Hepsi Türkün kanından Uzanır kucak kucak men Türkem Atatürk’ün izinde Karluk Kayı Kınık Hun tarih boyunca gördü bütün acun Karaçay Malkar Karay başka adım Dünyaya kök salmışam adım adım... Tuva Altaylıyam Macar Avar Hazar Bulgaram yeri gelir Hazara yeri gelir Bayırbucak Tebriz’deyem Muş’tayam uzaklarda aramayın Antalya’da Kaş’tayam.. Erzurum’da Dadaş Elâzığ’da Gakkoş Ege’de Zeybek’em Çanakkale’de Yemen’de Karabağ’da Sakarya’da yedi düvelle savaştayam Dedem Korkut ad verdi gâhi Deli Dumrul’am gâhi Bamsı Beyrek’em yerlerde hiç sürünmem tarih boyu baştayam.. menim özüm Ötüken köküm Kazak Yakut’ta Orhun’da yazıttayam taştayam dallarım Doğu Türkistan bir ucu da Kerkük’te. .. men Türkistanlıyam men Türk-İslamlıyam menim dilim zengindir menim dinim engindir. mene kefen biçmek necedir mene yan bakanın bilirem gündüzü hep gecedir. Karadeniz çırpınır meni dünya tanır .. Allah yaratmış men Türk doğmuşam emrine şükür yoluna gurban.. min yıl geçse de değiş/e/mem rehberim eziz Kur’an men uysalımdır barışı severem ayrı gayrı bilmezem Kürdüm Lazım Çerkezem Boşnaktır diğer adım Harran’dayam poşulu men e‘le tezgahlara gelmezem. ayağıma basmayan da kimselerle döğüşmem… budur insanlığımın koşulu.. men Türkem insanam insanları severem mene iyi davranan da insan gibi överem ammaaa; kim ki meni hakir gören de!.. ağız dolusu söverem yeri gelir ileri gideni Osmanlı şamarıyla döverem… Men Türkoğlu TÜRKEM…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Men Türkem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Men Türkem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bence, Türk olarak doğmak, dünya milletleri içinde bir ayrıcalıktır. Sadece şiir okumadım bu sayfada. Hem millet sevdasını, hem Türk Dünyasını, hem de derin bir bilgi dağarcığını seyrettim bu harikulade şiirde. Tebrik ve saygılarımla sayın üstadım. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Öncelikle mavi için şükranlarımı sunuyorum sayın üstadım. Sağolun varolun. Sonra bu şiir. Evet bu şiir de ayakta alkışlanır. Harikulâde. İlim ve has gönül birleşince ortaya böylesi muazzam bir manzara çıkar tabii ki. Saygılarımla. Kalın sağlıcakla.
Aynen öyle sevgili Kardeşim. Bizi Türk yarattığı için bin şükür Mevla’ya.
Ne diyor koca Ebulfez:
“Türk değilim diyene karşı sakın ısrar etmeyin. Allah’ın bahş ettiği (bağışladığı) şerefi istemeyen şerefsize biz zorla şeref verecek değiliz ya!.”
Biz kendimizi biliyoruz, gurur duyuyoruz çok şükür.
Güzel yorumunla, ziyaretinle büyük onur verdin kardeşim VAR OL.
Sağlıklı günler diliyorum.
Ve diyorum ki:
Bin Şükür . İnsan demiş bizi insan yaratmış Verdiği nimete cana bin şükür.. Kimini Fizan’a Umman’a atmış Bizler buradayız buna bin şükür.. - İnsanoğlu cehaletle uyurmuş "Oku" demiş Rabbim böyle buyurmuş Kur’an ile insanlığa duyurmuş Emrine bin şükür O’na bin şükür.. - Demiş Son Peygamber ümmeti olun Hakkını koruyun yetimin dulun Sizi Türk yarattım doğruyu bulun Damarda Türk akan kana bin şükür.. - Çizgimiz bellidir yolumuz belli Vatanı severiz yüzde yüzelli İyilik gönülde eder tecelli Dar günde beliren tan’a bin şükür.. - Yarından endişe tüketir eri Ömrümüzde derdin olmasın yeri Yüce Rabbim darda koyma bizleri Ferahlık verdiğin an’a bin şükür.. - Doğarız büyürüz az çok yaşarız Kolayı zorluğu bir bir aşarız Yaradan yaratmış O’na koşarız Eşhedüyle gelen son’a bin şükür.. - Suat Zobu
Men de bu Türk'ün öz gardaşıyam. Ne mutlu bana... Abim bu şiir değil, şiirin, Türk şiirinin kimlik kartı. Altına en keskin kalemle imzamı kaziyorum. O kocaman yüreğin hep var olsun. Ellerinden öpüyorum. Sonsuz saygılarımla...
Değerli kaleminiz yine güzel bir esere imza atmış anlamlı akıcı ve insanı düşündürmeye sevk ede eser ortaya çıkmış yüreğine sağlık sayfanızda nice böyle güzel eserler görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Sen turksen men turkem biz elbet turkek bizde yoktur olmadi olmaz urkek turk yigit turk cesur turk tabii erkek men sene gurbanam gardas gurbanam ----NE MUTLU TURKUM DIYENE--- -----MUSTAFA KEMALATATURK---- NIHAT YURT KANADA SELAM OLSUN SANADA
Allah yaratmış men Türk doğmuşam emrine şükür yoluna gurban..
kim ki meni hakir gören de!.. ağız dolusu söverem yeri gelir ileri gideni Osmanlı şamarıyla döverem… Men Türkoğlu TÜRKEM…
Onurlandıran gurur verici harika yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selâm ve saygılarımla.
ŞÜKRÜ ATAY tarafından 4/6/2021 2:22:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kaleminize gönlünüze sağlık.