ÖLÜMSÜZ ANALAR
Ellerimde solmayan kır çiçekleri, Ve güller arasında benim anam. Yolumu gösteren kutup yıldızım, Dokuz ay karnında taşıdın anam. Hastalandığımda başımda bekledin, uyumadan. Gece, gündüz demedin. Sevdin, sardın, büyüttün... Ruhu da, yüreği de büyük anam. Ağlasam sesimi bile uzaktan duyan, Yüreğine kor düşen anam. Tespihi seccadenin üstünde yanan. Ellerini açıp Tanrıya yalvaran. Güller arasında benim anam... Bembeyaz bir gül gibi benim anam. Savaşmam gerektiğinde Acımasız devlere karşı beni Dualarının koruduğu canım anam. Bir beyaz saçının telinde bile Sayısız yaşanmışlığı, fedakarlığı olan anam. Şimdilerde eski zamanlar geçiyor Gözlerimin önünden... Bizler için yaptıkların, gençliğin. Nakşetmişsin gönlüme güçlü bağını. Benim hayat iksirimsin güzel anam. Kanaatkar anamın yeri cennettir. Hakkını ödeyemeyiz anam. Ellerini getir ellerini Ellerini bir kez değil, bin kez öpeyim anam. Ve bütün analar ölümsüzdür bilirim... (2009 ÇORLU /TEKİRDAĞ)
MERAL İŞLEYEN TUFAN |
Bu duygu dolu şiiriniz için kutluyorum tebrikler.
Mekanları cennet olsun olsun inşallah zaten cennet te onların ayakları altındadır.
Sonsuz selam ve saygılarımla.
Şehitlerimize ithafen yazmış olduğum şiiri okumak isterseniz:
ŞEHİDİM RAHAT UYU, KANIN YERDE KALMADI