*********************************************** Türklere Avrupalı ; İslam’a Amerika ! İkiyüzlü davranır bütün dünya Irak’a, Dante’nin “hümanizmi” Papaya bağlı halka; Halka tepeden bakan "aydınmış !" kel alâka !..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(245)KEL ALÂKA !.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(245)KEL ALÂKA !.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÇOK DEĞERLİ ŞAİRE ARKADAŞIM ;HASSASİYETİNİZDEN DOLAYI HEM TEBRİK EDER HEM DE TEŞEKKÜR EDERİM.BİR "TİP" OLARAK ELE ALINDIĞINDA "ALATURKA" BİZE AİT OLAN ANLAMINDA BAŞIMIZIN TACIDIR. BURADA VURGULANMAK İSTENEN TANZİMATTAN BERİ HALKINA ALAFRANGA OLAN TÜRK TARZI AYDINLAR.
Türklere Avrupalı ; İslam’a Amerika ! İkiyüzlü davranır bütün dünya Irak’a, Dante’nin “hümanizmi” Papaya bağlı halka; Halka tepeden bakan aydınlar alaturka !.. ### "Yetişkinler aydınlar halka doğru gitmeli ve halktan milli kültürü öğrenmeli, halka medeniyeti götürmelidir. Halktan milli kültürü öğrenmelidir, çünkü milli kültürün kaynağı aydın kesimden ziyade halktır " A. Türkeş ................................................................................................................................. Bu mevzuda doğru söze ancak bu güzel dörtlüğünüz gösterilebilir... Tebrikler... Eylemlerin halk için, halkla beraber, halka doğru düşüncesiyle yapılmadığı yerlerde ne insan sevgisi gerçektir-dante hümanizmi gibi- ne ikiyüzlülüğe kafa tutabilecek ar vardır .. Aydınlarla halk arasında o yüzden, uçurum olmamalıdır... Gerçekler hocamdan, bir dörtlükle anlatmış ne de güzel; Kim ki der:"dörtlükte eksik var",işte onda var başka emel !...
A.MESNEVİ tarafından 7/27/2008 2:27:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hocam doğru dersin..Güzel dersin..Çok haklı ve güzel bir dörtlük.. Ama siz de dörtlüğe döktünüz işi...Şöyle uzunca bir şiir yazın da doya doya okuyalım...Selam ve Saygımla..
EY GÜZEL DOST !... NE SÖYLESEN HAKLISIN...KENDİME GÖRE BİR PLAN YAPTIM.İLK ŞİİR KİTABIMI NASİP OLURSA 200 ŞİİR VE 100 TEK BİRİMLİK ŞİİRLERDEN OLUŞTURMAK İSTİYORUM.BUNUN İÇİN DE ŞİİR 200 OLDUĞU İÇİN TEK BİRİMLİK ŞİİRLERİ 100'E TAMAMLAYANA KADAR BÖYLE DEVAM ETMEK İSTİYORUM.OKUYUCULARDAN VE ÖZELLİKLE YORUMCULARDAN SİZİN ŞAHSINIZDA ÖZÜR DİLİYORUM.
Türklere Avrupalı ; İslam’a Amerika ! İkiyüzlü davranır bütün dünya Irak’a, Dante’nin “hümanizmi” Papaya bağlı halka; Halka tepeden bakan aydınlar alaturka !..
Türklere Avrupalı ; İslam’a Amerika ! İkiyüzlü davranır bütün dünya Irak’a, Dante’nin “hümanizmi” Papaya bağlı halka; Halka tepeden bakan aydınlar alaturka !..
Kutluyorum ve alkışlıyorum şairim.
Saygılarımla.
Kiraz Çiçeği tarafından 7/29/2008 12:16:41 AM zamanında düzenlenmiştir.