(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk; üç harfli bir sözcük şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk; üç harfli bir sözcük şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne yazık ki benin nette olmadığım saatlerde yayınlanmış şiirleri vakit darlığı sebebi ile kaçırıyorum. Kutlarım bu güzel şiirin usta şairini. kaleminiz susmasın.
Hocam inanın şaşırdım şiiri okudukça. Ama zamanla elbette kendinize çeki düzen vererek daha güzel eserler yazarsınız. Türkçe imla kuralları hiç ama hiç yok! Biz dilimize sahip çıkmazsak kim sahip çıkacak. Satırların çoğu dahi büyük harfle başlamamış. Bir kaç yorumcu şair kardeşimiz dışında sizi olumlu çalışmaya sevk edecek yorumda göremedim. Türkçe yazım kuralları içinde nice güzel şiirler yazmanızı temenni ederim
n.vaptsarovun kurşuna dizilmeden önce karısına yazdığı o hazin şiiri anımsattı bana, durup dururken ...
bazen geleceğim uykudayken sen beklenmedik uzak bir konuk gibi sokakta bir başıma koyma beni kapıyı sürgüleme üstümden usulca girecek bir yere ilişeceğim bir zaman karanlıkta bakacağım yüzüne yorgunlukluk gözkapaklarımı indirince seni kucaklayacak ve çekip gideceğim (n.vaptsarov)
sevgili Nuri Can.. siirlerinizle burdada karsilasmak beni onurlandirdi.. sadece okumuyorum emin olunki ornek aliyorum ve esinleniyorum siir yazarken.. sozler sukut eder siiriniz karsisinda.. yureginize saglik sair!
(affiniza siginarak bende birseyler yazmak istiyorum sayin Yavuz Dogan'in yazdiklariyla ilgili..soylediklerize katiliyorum ama ben bunun sadece bayan olmakla ilgisi oldugunu dusunmuyorum..birazda hangi siir daha cok yorum toplar derdine dusmusuz sanki..siirler okunmadan yorumlaniyor..ben henuz yeniyim buralarda ve sizin kadar usta bir sair degilim..ama izliyor ve gozlemiyorum bir cok siiri okudum ve tabi yorumlarida..ama sanirim bu durum karsisinda yapilabilecek birsey yok rahatsizliktan dolayi ozur dilerim saglicakla kalin sevgili Ustadlarim)
gözlerindesakla tarafından 7/23/2008 7:59:46 PM zamanında düzenlenmiştir.