(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Günahımız çok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Günahımız çok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Dost Kalem Kıymetli Şairimiz Yürek sesin kalemin var olsun. Gönlünüz abad Ömrün hayr olsun İnşallah. Yorumunuz da Şiiriniz kadar çok Güzeldi. Güne düşmesini canı gönülden dilerim. Gelmesi de gerekir diyorum. Sağlıklı huzurlu bir yaşam dilerim. Selâm ve Duâ ile Sevgilerimle.
Ecel dinlemiyor, ne fakir ne tok. Bu yalan dünyanın hiç faydası yok. Öleceğiz bir gün, günahımız çok. İyilik yapmaktan hiç şaşma dostum.
Menfaatlerin, bencilliğin yerini dürüstlük, onur, merhamet, iyilik severlik, dayanışma alsa. Duygu, anlam ve hece üçgeninde yüreğinizin nasihatına katılmamak mümkün değil .Şiir; düşündüren derin teması ve içli etkili anlatımı ile kalemin ustalığına yaraşır güzellikte. Öğütsel şiirinizin; sözüyle, sesiyle, fon resmi ile bir estetiği vardı. Kutluyorum. Sevgi ve selamlarımla.
Anlam dolu, öğüt veren ,insanı düşündüren, kibirden uzak dur, doğrudan şaşma dedirten ,muhteşem dizelerle örürmüş bir şiir, bir kez daha kaleminize ve yorumlayan sesinize sağlık sevgili öğretmenim, günümün şiirlerinden biri, tebrikler, selam ve saygımla,
Yüreği güzel toprağımdan yine kendi gibi gül yürekli bir şiir okudum kaleminden. Yürek güzel olunca, şiirlere de bu her haliyle yansıyor... Yorum da çok güzeldi Ülkü'm. Emeğine, nefesine gönül dolusu tebriğimle. Sevgimle...
Kul hakkı ,garip guraba, dul yetim hakkı yiyenlere Allah adıyla kulu kandıranlara,yanmaz kefen icat edip cep diktirip fahiş fiyatlara satanlara erkek kız,çocuk,kadın demeden din adına bademleyenlere ne demeli sayın şairem Mana yüklü, Arif duygular,asıl mesajlar imgeler arasında var ,Arif olan anlar Saygılar