YETER ARTIK
Eyüb sultan sabrını burdamı sunuyorsun
Vatan elden gidiyor sen kimi koruyorsun Her yer parsellenirken daha ne duruyorsun Ata’nın emaneti böylemi savunulur Ordumuz diyerekden huşuyla seyrederdim Yavrum rahat uyu emin ellerdeyiz derdim Allah’dan sonra orduma hürmet ederdim Şerefimiz çiğnenirken sessiz mi durulur Avrupa eşiği aşındırır vatansızlar Her türlü hakarete boyun eğer kansızlar Utanmadan her millete el açan arsızlar Uyanın ey ordu vatan böylemi korunur Bayrağımızın rengine de dil uzatıldı Limanlarımız madenler ellere satıldı Vatanımın çegreği kurdistana katıldı Daha susarsanız sizdende hesap sorulur Nerede o kurmaylar nerede generaller Vatan için yılmadan ölüme giden erler Türk ordusu esarete boyun eğmez derler Uyanın bu hezimetede çare bulunur Aynur İlkay 5 Mart 2005 |
Buraya yorum yazan hiç bir arkadaşı tanımam ve dolayısı ile kimseye husumetim de yoktur...
Ama çözemediğim bir şey var... Siz şiirin altına
Toronto, Ont.
KANADA
bu ibareyi eklemeseydiniz, kim nereden bilecekti dışarıda oturup bu şiiri torontodan eklediğinizi ?...
Sn. Mezopotamyanın Asi-l Kızı demiş ki : İmla hatası dolu uyaksız ve rastgele konuşma diliyle yazılmış bir karalama...
Evet... imlâ hatası var, uyaksız ve ayaklar da uyumsuz, buna katılırım ama bunun da incitmeden bir anlatım şekli vardır... veya şiirdeki hataları kopyalar özeline doğru şekli ile mesajla atarsın...
Ordumuz başımızdadır diyorlar... işte orada durun derim... ordumuz ilk olarak elindeki en büyük gücü kaybedince etkisiz hâle gelmiştir. Yani; OYAKBANK satıldığı zaman ( hiç bir gereği yokken ) ve asıl öldürücü darbe de bu son operasyonla gelmiştir... Tarih yazmaz hiç bir generalimizin askeri lojmandan paket eder gibi alındığını...
Biri bana lütfen OYAKBANK' ın hangi geçerli sebep ile satıldığını anlatsın... lütfen...
Zarar mı ediyordu ? İçi mi boşaltılmıştı ?
Zarar edenler ve içi boşaltılanlar bile satılmadı !...
Önce devletin sırtına ( yani vergi ödemekten kıvranan bizlerin ) TMSF ile yükle sonra beş kuruşa sat...
Kime ? Siyasi yandaş arayanlara !
Bu, tamamı ile gövde gösterisidir... Biz... generalleri bile alırız !... ŞAH - MAT
Halbuki; olması gereken... alacaksan yine al ama, alış şeklin usturuplu olsun...
Genelkurmay başkanından güzelce rica ederek iste...
Genelkurmay başkanı da basına duyurmadan sessizce gönderip ifadesinin alınmasını sağlasın.
Suçlu ise yine yargıla, ona amenna ama aynı Erdil Paşa da olduğu gibi askeri mahkemede yargıla suçu sabitse de cezasını ver...
Arkadaşların yazısını bir anlık öfke ve birbirinden etkilenme olarak değerlendirmek istiyorum...
Asıl öfkelenmemiz gerekenler bu şiirin yazılmasına sebep olanlar olmalı...
Lütfen daha sakin... Şiiri yazan arkadaşı tanımam ama, memleketi parsel parsel o satmadı sanırım...
Adresi doğru tesbit edelim.