Günler,aylar ,yıllar geçti aramızdan, Oysa hala dün gibi tazesin içimde.. Hangi köşeye baksam, Saklanmış gülüşlerini görüyorum.. Eskidikçe acı veriyor yokluğun..
Ne zaman yaşamak için açsam kapılarımı, Ruhuma senin kokun doluyor, Ne zaman seni unutmaya çalışsam, Yağmurlar beni alıp götürüyor Ilık bahar akşamlarına..
Vazgeçemiyorum senden, Bu şehir,bu sokak,bu ev, Hep seninle dolu, Sokakta ayak izlerimiz, Her gece kenetlenmiş ellerimizin , Hayali var bulutlara asılı duran..
Hergün yeniden doğuyorsun bende, Gün doğmadan sensizlik doğuyor içimde.. Dudaklarımda o güzel şarkımız, Vazgeçilmezimle gün bitiyor işte böyle….
NİL NİLGÜN HAKVERDİ(NİLTÜRK47)
(c)Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vazgeçemiyorum senden, Bu şehir,bu sokak,bu ev, Hep seninle dolu, Sokakta ayak izlerimiz, Her gece kenetlenmiş ellerimizin , Hayali var bulutlara asılı duran..
vaz gecmek ne mümkün bir kere gönül sevmeye görsün.tebrikler cok güzeldi.
Ben cok begedim cünkü sizin siirleriizde samimi sicak bir dil var. Zaten sizin syfanizda renk resim vesiirin dizayni cok önemli bir güzellik Kutlarim bu güzelligi..
aslında şiir başlığına baktığımda şiiri okumak istemedim çünki bu tür başlık taşıyan hiç bir şiiri okumuyorum nokta çizgi yada yıldızla başlayanları bu da sanırım şiirde yeni bir akım bilemiyorum ama iyiki okumuşum şiiriniz bence çok güzel duygu yüklü severek okudum kutlarım aslında şiirin başlığını yıldızlar olmadan görseydim daha önce okurdum saygımla.
gerçekten çok güzel ,çok duygusal.ve aşkı sevgiyi derin ifadelerle anlatan şiirleriniz var ve şiirlerini beğenerek okuyorum..
ama bu yıldızlı başlıklara bir anlam veremediğimi de söylemek isterim.. neden şiirlerinizin ismni gölgeliyorsunuz bilmiyorum.. ama tarz meseelesi diyebilrisiniz......saygı duyarım..
sadece içimden gelen bir sesti...belirtmek istedim
şiir güzeldii..zaten şiirlerinizi hep takip ediyorum.......sevgiler..............................aspendos
Vazgeçilmezimle gün bitiyor işte böyle….
Çok güzeldi yine, Tebrik eder,
Selamlar, saygılar sunarım.