(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen ne güzelsin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen ne güzelsin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir karikatüre çok gülmüştüm. Tepesinde huni olan iki arkadaş konuşuyor... Biri diğerine diyor ki, abi hadi içmeye gidelim. Diğeri; olmaz, Ramazan geldi diyor. Cevap; Olsun abi, içiyorsa o da gelsin!
:)
Ramazan hoş geldi ve hoş gider inşallah dedik ama, o da salgından nasiplendi. Yine bekleriz; güzel günlerde... Saygılar.
inşallah bu güzel ayın hürmetine,yapılan ibadetlerin,duaların hürmetine Rabbim bu sıkıntıları tüm insanlığın üzerinden alır,tekrarına erişmeyi seneye ramazanı ve bayramı tıpkı önce ki senelerde olduğu gibi geçirmeyi hepimize nasip eder....
sevgilerimle
rezzan sipahi tarafından 5/23/2020 10:14:10 AM zamanında düzenlenmiştir.
😊günaydın, hoşgeldin Amin... ne güzel dua ne güzel dilekler bunlar. seneye inşallah sağlıkla karşılarız, misafir ederiz yine. dertsiz kedersiz. 😊 sevgilerimle.
Pek güzel karşılayamadık
İnşallah seneye ve daha nice seneleri
Güzel karşılarız
Bizden hoşnut olarak gidiyordur inşallah
Ve evet... Gitmeden özleniyor Ramazan
Bayramınız mübarek ve huzurlu olsun...