Benim sesim Dilia; Damardaraltan bir arya… Mısra’ya dökülen bir destan Ne şeytan günahkârdır Ne de melekler fettan… Sen yine de Ardında koyup beni Küçüle küçüle uzaktan Körü körüne salınma sevgili… Dönüp de bakma ıraktan Öykünme sakın… Öykünme… Emi?
Kırgınım Dilia… Kırlarda az okunmuş şiir kökleri Boynu bükük goncalardan gülistan Oysa tan attığı an gökleri Rengârenk uçurtmalarla bezemeli bir peri… Gözlerin gülümsemeli şafaktan! Sen yine de Rüştüne erinme bak! Kelimeler şarlatan… Acıma bana… Aldanma sevgili? Ağlama yalancıktan Süzülme sakın… Süzülme… Emi?
Kızgınım Dilia… Alnım çatı nişaneyken aşka Bir nazarla göğsümü parçalamandan! Avuçlarıma çakılan gözlerle asılmaktan Avunmaya uyuduğum şarkılardan, Kan revan içinde uyanmaktan… Dibine attığın kuyuda Yusuf’uyken Kenan diyarının Aşkına kananım dili yâr… Sen yine de Dinleme beni… Dokunma eli har… Bilirim Zebani var… Cehennem var… Unutma bak… Ataşınla yananım… Körelme sakın… Köreltme… Emi?
Kurudum Dilia… Ab-ı aşktan mahrumum… Yalvarıyorum… Nehirlerdir çimerek yıkanıyorum… Göllerde yunmuşum, yakarıyorum… Uçurum gözlerin ölüm çağırır Yarları öperek fişekliyorum… Çöllere düşmüşüm, emekliyorum… Yummuşum gözlerimi, dileniyorum… Deryalar içinde susuzum heyhat… Deryalar içinde… Su bekliyorum… Sen yine de Söndürme beni… Sönme sevgili! Arada bir de olsa, ateşime bak! Eksilme sakın… Eksiltme… Emi?
Duymadın mı Dilia? Yaratan beni, yaradan var etmiş… Dinmeyen acılarımın, Sağalmayan kanamalarımın sebebi bu… Yani doğuştan… Sen üstüne alınma bak… Üzülme sakın… Üzülme… Emi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dilia şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dilia şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Ali Beyciğim şiir güzeldi, duymadığım, hattâ anlamadığım bir müzik türüydü, ancak şiiri destekler mahiyetteydi. Tebriklerimle gözlerinizden öpüyorum...(Aksakal)
Şair olmak için yanmak ve acımak zarurettir. Hem aşkta sadece iyilikler, güzellikler, mutluluklar sevilmez ki; Çektirilen acılar da o aşka ait değil mi?
Duymadın mı Dilia? Yaratan beni, yaradan var etmiş… Dinmeyen acılarımın, Sağalmayan kanamalarımın sebebi bu… Yani doğuştan… Sen üstüne alınma bak… Üzülme sakın… Üzülme… Emi?
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...