Neredeysen göster artık yüzünü, Ey barış, gel ki ! Dünyada sevgi ve kardeşlik kazansın, Makineli ,kimyasal ve biyolojik savaşlara dur ! de Bu yıkımdan, İnsanlık daha fazla yara alıp, yok olmasın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Barış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Barış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Barış!" Maalesef zalimlerin, arkasına saklandıkları gizemli perde.. Ve, güçlü olduklarını zannedenlerin pes etmedikleri sürece insanlığa uğrayamayacağı kadar meşgul... Ne zaman pes eder zalimler? Gözle görünmeyen varlıkların hükmünü verene bağlı. Ve, mazlumun duasına...
Değerli yorumunuzla onur verdiniz sayfama kıymetli şair, çok teşekkür ediyorum, insanlığın insana kazandıracağı en büyük değerin barış olduğunu içinden geçilen süreç bir kez daha gözler önüne sermiştir, saygılarımla
Ne güzel kelimedir barış. Ne güzel kelimelerdir dostluk ve kardeşlik. Narin pençesiyle çelikten silahları parçalayan barış güvercinine selam olsun. Güzeller güzeli bir şiir ve sayfa dizaynıydı. Gönülden tebrik eder sonsuz başarılar dilerim. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
Önce insan çıkmalı düştüğü aşağının aşağısından Sonra hatırlamalı eles gününü ve ilk öğretmenini Kabul etmeli yaratılmışların en üstünü olduğunu Kul olmamalı kendini yaratandan başka yaratılana. Tapmazsa insan paraya pula biter şavaş gelir barış davul zurnayla. Tebrikler usta.
gelmesi umuduyla...
tebriklerimle şair