Ölüm çok sessiz yaklaşıyor hissediyorum, Saat ölüme yakın mı bilmiyorum, Yerimden doğrulup tüm anılarımı geçiriyorum gözlerimin önünden, "Ölmeden evvel böyle olmaz mı zaten" "Ama sen her gece geçiveriyorsun gözlerimin önünden" "Öldüre öldüre bitiremedin yeniden"
Beyaz bir kefene sarılıvermek mi ölmek, Ya da toprağın seviyesine inmek mi ölmek, "Ya sana gömülmek" "Sayılmaz mı böylesi ölmek"
Ölmeden evvel bir sigara tutturuyorum dudaklarıma, Ölümden nefes çalar gibi dolduruyorum ciğerlerime, Son şarkımı dinler gibi son ses veriyorum çalan müziğe, En sevdiğim şarkı denk gelmiyor yine, Sonra sen geliyorsun tam kurtuldum derken bileklerimin son damlasında, Tam acı dindi derken, Gözlerin hala benim deyip,yağmaya sen başlıyorsun, Bilmiyorsun ki senin saydığım kaç gecem var uğramayı unuttuğun, Ama yokluğunda bile, "Hala can yakıyorsun"
"Aşk diyorsun ya kadın" Ben telaşlı bir halde koşuveriyorum her gece vakti gözlerime, "Bir damla sen ziyan olma diye"
"Sen öylesine mutlu bir ifadeyle gülüyorsun ya kadın" Ben bol keseden harcıyorum her gece hüznü, "Bir gram eksik olmasın yokluğun diye"
"Sen aşktan ne anlarsın kadın" Ben hergün tükenmez şiirler doğuruyorum yüreğimde, Sen ise tükenmiş bir kalem ucu kadar suskunsun kalbinde,
"Ah vadesi kısıtlı bir hayata sahip olan kadın" Ömürlü hayatında ömürsuz bir aşka sahip olmak senin ne kadar hakkın.. "Aşk diyorsun ya kadın" Vasiyetim olsun, Bir kışın en soğuk vakti soluvereceksin sende kalbimden, Döndüm diyeceksin ama,
Tek mirasın unutulduğun olacak. Anlayacaksın kayıp gitmek neymiş ellerinden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
/ Ya Sende Ölmek mi Dedin / şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
/ Ya Sende Ölmek mi Dedin / şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.