Biliyorum ilham gelecek Sular seller gibi çağıldayacak kalemim Bir şiir yazacağım..
Bir şiir yazacağım Çiçekler böcekler olacak Çayır çimen Dallar yapraklar Mis kokulu topraklar.. Hıdırellez çökmüş ağaçlar çiçeğe duracak Meyve verecek salkım söğüt Okundukça kalpler Güm güm vuracak..
Bir şiir yazacağım Bodrum’da denizden Marmaris’te sessizlikten Antalya’da turizmden dem vuracak.. Rize’de horon, Trabzon’da hamsi tavası Kırşehir’de oyun havası olacak.. “Tepside tepsi fındıklar Ayşe de Veli Agayı gıdıklar” diyecek Denizli’de.. Konya’da manda yavrusunu sinek kapacak Çubuk’ta Haççe Teyze turşu yapacak.. Gaziantep’te katmer, küşleme, Maraş’ta eliböğründe, Mersin’de tantuni, Erzurum’da cağ kebap yanında lavaş Soğanla yenecek yavaş yavaş Hatay’da künefe Aydın’da efe olacak.. Sivas’ta kebap, yemesi sevap Lahmacuna ayran Antep’te beyran.. Seyranbağları’nda seyran olacak.. İskilip dolması yanında turşu.. olacak illa ki Düğünlerde pişecek sabaha karşı..
Bir şiir yazacağım ki ne şiir Edirne’de Selimiye İstanbul’da Sultanahmet Erzurum’da Çifte Minare, Güzel İzmir’de saat kulesi, Adana’da Büyük Saat Urfa’da Balıklı Göl Diyarbakır’da Sur Mardin Kapı şen olacak.. Ankara’da Anıtkabir Hepsini sayacağım bir bir..
Bir şiir yazacağım Baştan ayağa biz Baştan ayağa Türk Oğuz Kağan, Bilge Kağan, Alparslan Alper Tunga ölmeyecek Issız acun kalmayacak.. Orhun Abidelerinde taştan Türk tarihine değineceğim baştan.. Şanlı mı şanlı Gönlüm her zaman Türk’e nişanlı.. ve “Ordular ilk hedefiniz Akdenizdir” ve “Ne mutlu Türküm diyene” ve “Bir Türk dünyaya bedeldir” diyecek büyük kumandan.. bir şiir yazacağım Olmazsa olmazım olacak Atatürk
Ömrüm yeterse bir şiir yazacağım Çocuklarıma vasiyet gibi Hoşnut olmalı benden Varlığımın sahibi.. “Çok şükür Türk’üm ve Türk ana-babadan burada doğdum” diye şükredeceğim..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Şiir Yazacağım !! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Şiir Yazacağım !! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair yazmış şiirini dört mevsim birden memleketine gülüvermiş Dört bir yandan kuşlar sevinçten uça gelmiş Yer yüzü her renkten giyinmiş mutluluktan Bir dilden, bir yürekten şairi tebrik etmişler. Yüreğinize sağlık.🌼
Merhabalar Saygı değer Kalem. Güzel bir Eser canı gönülden kutlarım. Daha nicelerine İnşallah. Bir şiir değil binlerce Şiir yaz Dostum. Yüreğinden sevgiler dökülsün Ask koksun. Sevgiden sevmekten asla vazgeçmeyelim Çünkü;Dünyayı bir tek sevgi kurtaracak. Sevgililer gününüz kutlu olsun. Selâmlar Sevgiler
Vay benim koca koca yüreklim. Adam gibi adamım. Ustam. Gardaşım. Yüreğimin yarısı. Suların en berrakı. İşte Ustalık bu Şiir bu. Yazacağım derken yazmak bu. Tecahül-i arif: bilip de bilmemekten gelmek. Yeni bir sanat ekledin Edebiyata. Yazacağım derken yazmak sanatı,Ben adını koydum SUAT-İ ZOBU Öptüm gözlerinden...
NOT: 7 Tepe'de buna benzer bir şiir yazmış. O na da söyledim aynı şeyleri. İsim de anlaşırsınız artık!!!
Bir şiir yazacağım ki ne şiir Edirne’de Selimiye İstanbul’da Sultanahmet Erzurum’da Çifte Minare, Güzel İzmir’de saat kulesi, Adana’da Büyük Saat Urfa’da Balıklı Göl Diyarbakır’da Sur Mardin Kapı şen olacak.. Ankara’da Anıtkabir Hepsini sayacağım bir bir..
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şairimi yürekten KUTLUYORUM...
dört mevsim birden memleketine gülüvermiş
Dört bir yandan kuşlar sevinçten uça gelmiş
Yer yüzü her renkten giyinmiş mutluluktan
Bir dilden, bir yürekten şairi tebrik etmişler.
Yüreğinize sağlık.🌼