(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU GÜN YIL BAŞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU GÜN YIL BAŞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçmiş yıllardan bir yılbaşı kutlaması İşte benim hocam dedim bir anda Coşkulu, her dem heyecan dolu, umut yüklü Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket 2023'ün sağlık, huzur, mutluluk dolu geçmesini dilerim hanenizde Selam ve saygılarımla benim ağabeyim...
Öncelikle yeni yılınızı kutluyorum. Sağlık huzur mutluluk ve umut diliyorum sizlere. Değerli dost, umuda blr şiir. Çok güzeldi. Kutlarım sizi. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Aydın olsun gününüz 2020'de Dağılsın Kurt bulanık bittiğinde Yeni Yıl esenlik getirsin aziz Millete Elbette gelsin Elinin Tutulmasını isteyenin tutma vakti. Nice Mutlu Yıllara.
Hani dün yılbaşıydı ya. Adettendir içtim işte üç beş bir şey, Kana karışınca alkol. Coşu veriyor insan. Gerçekler daha belirginleşiyor. Elimiz böğrümüzde Boynumuz bükük İçmeyip te ne halt edeceksin? YENİ YIL SENİN OLSUN SULTAN..
Selamün Aleyküm. Merhabalar Şairimiz. Yeni yılımızın İNSANLIK yılı OLMASINI HÂK ve ADALETİN Bütün DÜNYADA TECELLİ BULMASINI Ömrünüzün Şiir gibi Saf Temiz Duru olmasını 2020 yılınızın Sevgi Mutluluk Sağlık dolu geçmesini Yüce ALLAH'tan dilerim. Kalemine Yüreğine sağlık.
Abi"adam yazıyor yaa" dedirttin yine. Ne gerek var uzun uzadıya yazmaya... İşte bir romanın özeti. Mükemmelsin abi. Sevgiler saygılar. Yeni yılını bir kez daha kutluyorum.
İşte benim hocam dedim bir anda
Coşkulu, her dem heyecan dolu, umut yüklü
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket
2023'ün sağlık, huzur, mutluluk dolu geçmesini dilerim hanenizde
Selam ve saygılarımla benim ağabeyim...