??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????? Bülbülü eti için, beslemektir tek vezin ! Biçim,ahenk tamamsa şiir aliyy-ül a’lâ... İfade ve üslûpta özgünlüktür mihengin; Bağcı dövmek ne ayıp ; üzümü ye evvelâ!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(219)ELEŞTİRİ-YORUM !.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(219)ELEŞTİRİ-YORUM !.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam hem şiirle, hem de açıklamanızla çok güzel bir konuya değinmişsiniz... Şimdi bende burada kimseyi tanımam ama bazı fabl ve manzum hikayelerimin seçki alması üzerine görüş bildirenler oldu... saygıyla karşıladım... amma her nedense aynı saygı ve tahammülü gösteremeyenler oldu ve bir şiir dostumla sevgili yeğenim Alper Çetin23'ün üyeliğini iptal ettiler... Şimdi bunu burada yazmamın sebebi belki de bir üstad olarak sizinle bu üzüntümü paylaşmak oldu... Hani demişsiniz ya şair ev sahibi okuyucu misafirdir diye... demek ki ev sahibinden ev sahibine fark ediyor be hocam... Bizlere yazdıklarınızla her zaman ışık olduğunuz için sizi bir kez daha yürekten selamlıyor, şükranlarımı yolluyorum...
Bülbülü eti için , kesip yemektir imlâ ! Önce anlam ; sonra yazım , aliyy-ül a’lâ... Okuyucu misafir , şair ev sahibidir ; Bağcı dövmek ne ayıp ; üzümü ye evvelâ! ***************************** KUTLUYORUM VE DE KATILIYORUM. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
Bülbülü eti için , kesip yemektir imlâ ! Önce anlam ; sonra yazım , aliyy-ül a’lâ... Okuyucu misafir , şair ev sahibidir ; Bağcı dövmek ne ayıp ; üzümü ye evvelâ!
Çok güzel, evet fikirlerinize aynen katılıyor, saygılar sunuyorum.
ÇOK DEĞERLİ ŞAİR DOSTLARIM VE MİSAFİR OKUYUCULARIMIZ ! İLGİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM.
Bir edebiyat öğretmeni olarak şiirin biçimine,ölçüsüne,ahengine ne kadar değer veriyorsam;bir Türkolog olarak da imla ve noktalamasına dikkat ediyorum. Bu dörtlüğü geçen yıl dil ve edebiyata gönülle bağlanmış;fakat imla ve noktalama da küçük eksiklikleri,yenlışları olan şair arkadaşlarımızın şiirlerini tuş hatasıyla da olsa acımasızca eleştiren birine karşılık yazmıştım da bu hastalığından vazgeçmişti.KENDİ ŞİİRLERİMLE İLGİLİ KİMSEYE EN AĞIR ELEŞTİRİYİ YAZANLARA BİLE YAZMAM!..
Bülbülü eti için , kesip yemektir imlâ ! Önce anlam ; sonra yazım , aliyy-ül a’lâ... Okuyucu misafir , şair ev sahibidir ; Bağcı dövmek ne ayıp ; üzümü ye evvelâ!
,Yüreğinize sağlık Hocam haklısınız,birekliri sizi kızdırmış,ben de anlamıyorum,bağı yemek dururken,bağcıyı dövmek neden ?saygılarımla..
Sevgili Ferhan dostum bu dörtlüğü geçen yıl haddini bilmeden destursuz bir vaziyette arkadaşların şiirlerine tuş hatasıyla da olsa küçük imla eksikliğinden dolayı ağır yergilerde bulunan bie densiz için yazmıştım.Benim şiirlerimde o çapta birinin hata bulması takdir edersiniz ki zaten mümkün değildir.
üzüm güzel ama biraz koruk ,ekşi geldi:) şarap olmaz bundan olsa olsa pekmez olur yani uyutan cinsten değil bilhassa uyandıran canlandıran cinsten güzeldi efendim...
Sevgili şiir dostu, bu dörtlüğü geçen yıl haddini bilmeden destursuz bir vaziyette arkadaşların şiirlerine tuş hatasıyla da olsa küçük imla eksikliğinden dolayı ağır yergilerde bulunan bir densiz için yazmıştım.Benim şiirlerimde o çapta birinin hata bulması takdir edersiniz ki zaten mümkün değildir.