Okuduğunuz şiir 20.9.2019 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Hüzün Hasadı...
Ayrılmışız güzellemelerden Eleğinden silkinmişiz... Ah tanrım Sayısız oynanmış ruletlerin tek kurbanı ben iken, Ruh imtihanı mahşere kadar mı sürecek?
Dayanamıyorum...
Oysa ki herkesin dağındaki kar kadar açar sanmıştım yediverenler,güller,sümbüller... Benim kaf dağımın teninde yangınlar çıkar, çatlayan damarlarından akar katran katran acı...
Hasadım olmamış torosta...
Sevilmemişim Çocuk nedir bilmeden...
Bilmemişim mutluluğu Sarı gagalı martının dilinden...
Ve sustu ruh... Tırnaklarının arasındaki yorgunluğuyla, Dudağı bî-çâre Bayat kokusunda kafa sokağı...
Endişelendi...
İstismar edilen bir hayattı Oluk oluk ölen yaşlarında... Nasıl halledecekti nasıl, Sarmaşık olmuş elleri, bedeninin izinde?
Ve ne zaman bitecek idi Gürültülü sessizlikteki acı eşiği ?......
E F T E L Y A... (Akdenizi cebinde taşıyan kız...)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüzün Hasadı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüzün Hasadı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SAYIN ARKADAŞIM.MÜKEMMEL BİR ŞİİRDİ.KEYİFLE OKUDUM.ŞİİR KUSURSUZ DU.ŞİİRİ HİSSEDEN YÜREĞE VE DE YAZAN ELE SAĞLIK DİYORUM.SELAMLAR.seni ve şiirlerini çok özledim.nasılsın canım.eşim vefat edince bir kaç yıl siteye.okulun bitti mi.anlat biraz.
SAYIN ARKADAŞIM.MÜKEMMEL BİR ŞİİRDİ.KEYİFLE OKUDUM.ŞİİR KUSURSUZ DU.ŞİİRİ HİSSEDEN YÜREĞE VE DE YAZAN ELE SAĞLIK DİYORUM.SELAMLAR.seni ve şiirlerini çok özledim.nasılsın canım.eşim vefat edince bir kaç yıl siteye.okulun bitti mi.anlat biraz.
Evlendim ablam... 2 de çocuğum oldu... Liseden sonra 3 defs üniversite kazandım gittim ama maddiyattan bitiremedim... Bu sene yine deniyorum hayırlısıyla... Başın sağolsun...
Kaf dağında Anka’nın sesiydi şiir Küllerinden hep yeniden doğan bir ışık O ışık her anlama bir aynaydı şiir Her duygunun rengini veren muhteşem bir şiir Yürekten kutluyorum
Yüreğin dert görmesin canım kardeşim. Özlettin kendini ve güzel bir şiirle de güne damganı vurdun. İşte bu. Tüm samimiyetimle kutluyorum güzel yüreğini. Sevgilerimi gönderiyorum.
Sağa sola kıvranıyordu acı Dökülen yapraklar güzün habercisi Kesilir soluklar ölü diyarında Onları idrak eder Ancak yaşayanlar Hızlı ve soluksuz Bir kıyamet nasıl geçer Tarlayı eken biçer
..biraz mıydı hiç olmasa hüzün de gereği olmasa hasadın-boş lâfa örnek vermek istedim :) ''Hüzün Hasadı'' merceği değiştirilmiş iç bükey aynadan seslenişti farklı zamana dünyadan duyulsun diye bir insan ait acı keder toplamı hüzün boyutu ve O'nun tahsilatı 'hasadı' muhasebesi derin düşüncesi ve elbette şiirle birlikte seda seda yükselecek semâya sonsuzluk abidesi çok kutlarım tebriklerimle selamlar...
Üstat, yüreğine, kalemine sağlık, güzel bir şiir okumanın zevkini tattım mısralarınızda. oldukça akıcı mısralardı. duyguların özenle işlenmesi takdire değerdi. KUTLUYORUM.. sevgi ve huzurla kalınız efendim.