XX Ben hayata küsmedim, hayat bana küstü Çekmez oldu kahrımı Ağır geldi her halde, benim kahrım. Ne zaman yakalamaya çalışsam, hayatı kaçırdım elimden Yaşatmadı şöyle bir kendini. Ben! Ne hallere düştüm bilseniz onun yüzünden.
XX
O kaçtı, ben arkasından kovaladım Tutamadım. Yoruldum kovalamaktan, yarı yolda bıraktım. Esen rüzgâra yele verdim kendimi Dağlar bayırlar aştım, fakat rezil-i rüsva ettim kendimi Kimse sormadı halimi. Bir tutam sevgiye muhtaç biri oldum sonunda
XX
Şimdi şükrediyorum halime Hayat dedi’ ki, korkma işte geldim sana Neyin varsa söyle bana Tutu elimden. Hayat tuttu elimden en yorgun zamanımda. Dost oldum, barıştım onunla.
XX
Bazen hakikat yolunda yere düşer insanın başı Düşünür. Kaldıramaz olur, yerinden. Oturur ağlar her akşam ufka karşı Çünkü yanıktır, yüreği. Verir insan içini, kendini acıtana karşı savaşır Bazen ölür bazen dirilir. Benim gibi hayat yolunda insan.
XX.
İşte ben de öyle oldum. Tutundum hayata. Amma nafile Nankör çıktı hayat, kesti benimle dostluğu Üstüme, üstüme geldi. Ezdi. Dostken kendine küstürdü. İhtiyaç duyduğum, en yorgun zamanımda.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayat yolunda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayat yolunda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.