An’a İbrahimi bir duanın imdadına Çılgın bir bulut devrilir Ve görürsün yağmurların aşkla güldüğünü Karınca dudağından serpilen suyla söner miydi nemrutların ateşi Küçümseme! Çünkü safını Hâk bilir ...
Acıyla, sabırla dokunmuş aşkın kilimlerine İşlerken sevdanın zorlu nakşını Kâh, yankısı vurur yüzüne bir belânın sesi Kâh, dalarsın selametten felaketlere Derin bir uçurumda kalır özlemlerin sureti Düşüyorum, çâresizliğin tam yerine Sözlerin bir hükümdar fermanı Gözlerin bir cinayet tufanı Karda çürüyen heyula bir ç/ağdır zaman Asılır soluğu düğümlenen duvarlara Sırılsıklam nehirlerin sureti ...
Ne varsa sürükler! Bir yıkıntıdan geriye kalanı; Soluk bir mezar taşı, mülteci şehirlerin yalnızlığı Kılıçlar öfkesini fısıldar celladın kulağına Kınından bir kurban doğuruyor sanki Bir makaslık ölümdür ruhların nişanı Karayla kırmızının mürüvveti Hüznünü sağdırır gökkuşağının yedi rengine Kızıla boyanır hikayesi Bacasında ıtır tüten sabahların ...
Bembeyaz bir kapıdan girer rüyaların Sızlanma sakın! Belki mahşere kalır bağlara gül düğünü Ay doğuran amansız gece Çoban kepeneği gibi, çöktüğü vakit aynaların tenine Dokunaklı çığlıklarla kırılır kanatları yıldızların Görürsün, alevlenmiş umutların karlara güldüğünü ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kırağı,Ateş ve Gül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kırağı,Ateş ve Gül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerinde resmediyorum kendimi üşüdüğüm aşikar bir gömlek gibi giyiyorum üzerime kirpiklerini içinde ben bir mahpus köle.. Sanma ki özgürlük bana yük olur ben razıyım müebbet asılı kalmaya kıştan sonra açılan pencerede bahardan bir parçayım sen varken düşlerimde. .
Şiirin her mısrası sayfalarca şiir yazdıracak kadar etkin. Kaleminiz çok güzel ve bu şiirin güne gelmesi tesadüf değil.
Hakkını almış haklı dizeler, hakettiği yerde şimdi. Beğenerek okudum şiirinizi.
Tebrik ediyorum ve her daim güzelliklerle kutluyorum başarınızı.
Sayfaya ve şiire hoş geldiniz efendim.Onur duydum ve çok mutlu ettiniz sayın -SOPHIE. Şiire yoldaşlık eden dizeleriniz ve güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.Var olun hep. Şiirle, Esenlikle Güzellikle kalınız.
Ne doğru ne de güzel demiş C. Yücel: Ne sahip olduğundur hayat, ne de umdukların bunca zaman. Yüreğin kadardır hayat! Seviliyorsan renkli, seviyorsan siyah beyaz...
Bu kadar basittir bazen. Bazen de öyle karışık öyle ağır gelir ki yorulur insan. Yorar ruhu özlem-yaşanmışlıklar çözülür dil kaleme düşer, yazar yazar ama bir türlü dökülmez içi, sanki hapsolur cümleler, bitmez ne kavgası ne de sorgusu...
Dün de büyük beğeniyle okumuştum. Bugün günde görmek şaşılası değil yakışmış yaraşmış yerine. Baştan/sona emekti özendi şiir. Yine güzeldi.
Kutlarım saygıyla.
sera. tarafından 8/28/2019 2:38:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok teşekkür ederim sayın sera.Şiiri ağırlandığı mekanda onore etti güzel yorumunuz.Eksik olmayın.Yetkin kaleminiz daim,yüreğiniz var olsun .Saygılar sunuyorum. Esen kalın hep.
Çok teşekkür ederim, güzellik getirdiniz sayfama değerli ablam.Işığınız hiç eksik olmasın şiir hanemizden.Varlğınız onurdur hep.Esenlik ve iyi dilelerimle.
Çok teşekkür ediyorun sayın üsdadım.Serin bir rüzgâr esintisi gibiydi yorumunuz.Övgünüze layık olabildimse ne mutlu bana, onur duydum.Biz den de en guzeliyle selam olsun değerli şahsınıza..şiirle ve güzelikle kalın hep.
Ne varsa sürükler! Bir yıkıntıdan geriye kalanı; Soluk bir mezar taşı, mülteci şehirlerin yalnızlığı Kılıçlar öfkesini fısıldar celladın kulağına Kınından bir kurban doğuruyor sanki Bir makaslık ölümdür ruhların nişanı Karayla kırmızının mürüvveti Hüznünü sağdırır gökkuşağının yedi rengine Kızıla boyanır hikayesi Bacasında ıtır tüten sabahların ...
Bembeyaz bir kapıdan girer rüyaların Sızlanma sakın! Belki mahşere kalır bağlara gül düğünü Ay doğuran amansız gece Çoban kepeneği gibi, çöktüğü vakit aynaların tenine Dokunaklı çığlıklarla kırılır kanatları yıldızların Görürsün, alevlenmiş umutların karlara güldüğünü
Var olsun, ilelebet yaşasın, şiiriniz ve duygularınız…
Tebrik ederim…
.................................................... Saygı ve selamlar..