Zamanı durdurmuştuk sanki, Ne geçmiş vardı, ne gelecek, Yalnızca söylediğimiz aşk şarkılarında, İkimiz vardık..
Yıldızları seyrederken, Saçlarımı okşayışların, Fısıldadığın O güzel aşk sözcükleri, güzeldi…
İstanbulgecelerinde, seninle uyumak, İstanbul sabahlarında seninle uyanmak Ve istanbu’a seninle veda etmek, gökyüzünde, bulutların üzerinde, korkusuzca, seninle yolculuk yapmak , İstanbul’u seninle hatıralara yazmak GÜZELDİ…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTANBUL'U YAŞAMAK.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTANBUL'U YAŞAMAK.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anılarda kalmış bir İstanbul şiiri, aşıklar için İstanbul her mevsim bahardır, en sert rüzgarlar meltemdir.Birliktelikle İstanbul bir başka güzeldir. Gitme vakti gelmişsse eğer anıları yüklenirsin sırtına ve birde son bakışını yerleştirirsin hafızanın en unutulmaz yerine, umutsuz günlerde umudum, hüzünlü anlarımda tebessümüm, özlediğinde en güzel düşüm olsun diye......
güzel bir düş şiiriydi....
neptunus tarafından 6/20/2008 2:19:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
İstanbul gecelerinde, seninle uyumak, İstanbul sabahlarında seninle uyanmak Ve istanbu’a seninle veda etmek, gökyüzünde, bulutların üzerinde, korkusuzca, seninle yolculuk yapmak , İstanbul’u seninle hatıralara yazmak GÜZELDİ… ************************************************ İSTANBUL Tek başına olsanda yaşamak güzel hele bir de sevdiğinle berabersen katlanır güzellikler İSTANBULDA...ellerinize sağlık...oğlum orada okuyor...yanına gidemiyorum..çok duygulandım... T
İstanbul gecelerinde, seninle uyumak, İstanbul sabahlarında seninle uyanmak Ve istanbu’a seninle veda etmek, gökyüzünde, bulutların üzerinde, korkusuzca, seninle yolculuk yapmak , İstanbul’u seninle hatıralara yazmak GÜZELDİ…
Sevgili şairem İstanbulu yaşamak nasıl güzel olmaz ki istanbul bambaşka bir şehir efsane bir şehir harikaydı harikada bir anlatım dı tebrikler sevgilerimle...
kardelenim tarafından 6/17/2008 10:26:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ve istanbu’a seninle veda etmek, gökyüzünde, bulutların üzerinde, korkusuzca, seninle yolculuk yapmak , İstanbul’u seninle hatıralara yazmak GÜZELDİ… :::::::::::::
ASIL GÜZEL OLAN GÜZELLİKLERİ PAYLAŞMAK VE PAYLAŞARAK ÇOĞALTMAK...
İstanbul gecelerinde, seninle uyumak, İstanbul sabahlarında seninle uyanmak Ve istanbu’a seninle veda etmek, gökyüzünde, bulutların üzerinde, korkusuzca, seninle yolculuk yapmak , İstanbul’u seninle hatıralara yazmak GÜZELDİ… ............................. yaşamak için istanbul gerekli
İstanbul gecelerinde, seninle uyumak, İstanbul sabahlarında seninle uyanmak Ve istanbu’a seninle veda etmek, gökyüzünde, bulutların üzerinde, korkusuzca, seninle yolculuk yapmak , İstanbul’u seninle hatıralara yazmak GÜZELDİ…
tebrikler ... güzel bir istanbul şiiriydi... istanbul aşk gibi, sevgi gibi bişey...yaz yaz bitmiyor... güzel olanın ne kadar anlatırsan anlat güzelliğinden bişey yitirmiyor...tam tersi daha bir anlam, daha bir derinlik kazanıyor.... selam ve sevgiler...
İstanbul gecelerinde, seninle uyumak, İstanbul sabahlarında seninle uyanmak Ve istanbu’a seninle veda etmek, gökyüzünde, bulutların üzerinde, korkusuzca, seninle yolculuk yapmak , İstanbul’u seninle hatıralara yazmak GÜZELDİ…
Kutluyorum güzel dizelerinizi. Saygı ve hürmetlerimle.
İstanbul üzerine yazılan binlerce şiir vardır.Bu çalışmanın özgünlüğü, İstanbul ancak ve ancak insanın sevdiğiyle güzel olması anafikri üzerine kurgulanmış olması, Bu kurgu çok güzel ve başarılı bir biçimde imgeler,ifadeler,ibarelerle,şiir tekniğine aktarılmış olmasıdır. Şiirin serbest kalıbı ona geniş ufuk açmakla kalmamış,derin muhtevada sağlamıştır.
Tebrik,takdir,selam ve dualarımla efendim.............
İstanbul gecelerinde, seninle uyumak, İstanbul sabahlarında seninle uyanmak Ve istanbu’a seninle veda etmek, gökyüzünde, bulutların üzerinde, korkusuzca, seninle yolculuk yapmak , İstanbul’u seninle hatıralara yazmak GÜZELDİ…
Bu duygular bu hayaller cok güzel, Sizi okumakta cok güzeldi gercekten... Cok ictendi, Yüreginize saglik...
GÜZELDİ…
..ıstanbul..benim hayaller şehrimdir..sevdiklerimi yaşatır içinde..mutlu eder elden geldiğince..
ıstanbulu sevenleri çok seviyorum..
sevgilerimle