Ömrümün varısın Hayalim gerçeğimsin Kalbimi aşkla dolduranım Sözlerime anlam katanım "Kirpiğimden damlayan Yürek sesim" Kalbimin yarısı Ömrümün bütünü sensin Mahşer-i aşkım herşeyimsin Sen giderken cevap hakkım olsaydı Gitme gözümün önünde kal diyecektim.
Tartışmadık, küsmedik hiç birbirimize Değer verdik, kıymet bildik ikimizde Soruyorum hep kendime Bu ayrılık neden diye Ne badirelerden geçtik verip el ele Aşamazmıydık neyse engel birlikte Çözüm bulur çare olurduk sevgimize.
Bekliyorum aşkımı büyüterek içimde Rabbim büyük kavuşacağız yine Varsa nasibimizde Yaprak bile düşmüyorken ondan habersiz Can yakan ayrılık aşkımızın imtihanı belkide.
Günü birlik hiç olmadı sevgimiz Ruhum diyorki, kavuşamazsak ölürüz biz Hatıralar canlanır her şeyde bizden bir iz Unutturmaz bizi bize içimizdeki giz Senindi içinde kaybolduğum göz Boğulmayı göze aldığım mavi gözlerin deniz.
Gitsende ellerim ellerinde kenetli kaldı Aklın aklımı aldı Kalbin kalbimi çaldı Yaşadığım gerçeğin rüyasıydı Uyanmak istemediğim en güzel andı Kıymetlimdin değerlimdin, her şeyinle Sorguluyorum aşkı bize göre Nerden geldik nereye.
Her gece beraber uykuya daldığımsın Uyanınca gözümün aradığısın Ciğerime nefes diye aldığımsın Soframda lokmalarımı paylaştığım Kahvemsin, çayımsın yudumladığım Mahşere yeminli tek sevdamsın Gerçekleşmesini istediğim Bitimsiz hayalimsin sen benim Ve gerçeğim birtek sensin sevdiğim.
Kızıp duruyorum hergün kendime Farkına varmadan hatamı yaptım diye Mahkum olduk ayrılığa hesapta yokken Aşardık yine engel neyse verebilseydik elele Mutlu olurduk her şeye rağmen her şeyimizle Sevdamız bitmesin, bitirmeyelim içimizde Yaşayalım cenneti aşkla ölene dek kalbimizde ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEK GERÇEĞİM SENSİN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEK GERÇEĞİM SENSİN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.