(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öLMe zAmAnI.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öLMe zAmAnI.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tam ölme zamanı Çocukluğumdan kalan Utangaçlığım Kahverengi harelerde bulduğum Sessizliğinde eriyip Benim ,yarımım Dillerimiz özlemlerde kilitli Tam ölme zamanı Haziran da hazır bitmemişken Düş dünyasından Periler inmişken Melekleri imrendiren Ölüm zamanı…
Ölüm sizden uzak kalsın...
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Ölmeyi istemek nasıl hoş olsun, her bahar dirilten varken. Dirilmek kadar, diriltmek de gerekir. Nasıl olsa son var ama, hazırlıksız gitmek kötü, ölüm değil de.
Tam ölme zamanı Çocukluğumdan kalan Utangaçlığım Kahverengi harelerde bulduğum Sessizliğinde eriyip Benim ,yarımım Dillerimiz özlemlerde kilitli Tam ölme zamanı Haziran da hazır bitmemişken Düş dünyasından Periler inmişken Melekleri imrendiren Ölüm zamanı…
bu dize bir tarihe atıftır ölümleri kucağına alan bir mevsin sevda için direngenlikler için ve şiir uğruna ölenler için bir demdir haziran... fakat haziranlara tattırmamalı artık ölümleri..
Düş dünyasından Periler inmişken Melekleri imrendiren Ölüm zamanı…
sevgili can.bana sen değilmisin yeter ertık gül hakan diyen.Kalkmış ölmekten bahsediyosun şiirinde. Ben bu şiirini sevmedim.tamam şiirim anlatım şekli mükemmel ama konu içimi acıttı.VE senin gibi insan.hayır ölüm üzerine şiir yasak sana tamammı. Sevgilerimle.
gece leylâk ve tomurcuk kokuyor bir basın işçisiyim elim yüzüm üstümbaşım gazete geçsem de gölgesinden tankların tomsonların şuramda bir çalıkuşu ötüyor uy anam anam haziranda ölmek zor!
Yasamak icin güzel bir zaman bence Haziran. Ne Gürsel abiyi ne Hülya Hanimi nede sizi birakmayiz. Rabatli hocamin dedigi gibi daha görecek günler var.Siiriniz cok güzeldi. Nice yillara...
Hülya hanım siz yaşamayla ölümü karıştırıyosunuz gibi geldi tam yaşama yerinde ölüm istenilirmi ha ölünür istemeden dilinize yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun
İlle de Haziranda ölmek niye?Ölmeyin Haziranda.Sayın gürselcenin dediği gibi babamda 14 Haziranda doğmuş ve 14 Haziranda gitmişti.Sırrı ne bu Haziranın?Bir Haziran günü ben de ölmeyi isteyebilirim.İçim acıdı Haziran ve ölüm...
Tam ölme zamanı Çocukluğumdan kalan Utangaçlığım Kahverengi harelerde bulduğum Sessizliğinde eriyip Benim ,yarımım Dillerimiz özlemlerde kilitli Tam ölme zamanı Haziran da hazır bitmemişken Düş dünyasından Periler inmişken Melekleri imrendiren Ölüm zamanı…
GÖRECEK GÜNLER VAR DAHA...YÜREĞİNİZE SAĞLIK.RABATLI
olmaz Haziranda ölmeyin, hazirande ben doğdum, haziranda ölmek isterim.haziran ayı dolu başka aylara bakın kontenjan dolmadan.....................sevgilerimle........