(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kuş b/akışı... 5 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kuş b/akışı... 5 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vazgecmisim mavi gözlerinin özgürlüğünden,çok güzel bir siir okudum gönül sayfanizda mavi abi ,siz hep yazın ki şiirle mest olsun ruhumuz. Parmak izinizi aldım artık takip ederim hep abi.Selamlar ta uzaklardan.
Buram Buram Anadolu kokan, postasını koymuş, çok şeye muhalif bir sevda şiiri. Şiirlerde bir tarzın var senin usta.Ve sadece sana ait. Uzak kaldığım son bir yılda şiirlerini özlediğim nadir Aşıklardan birisin. Varol..
bu övgüyü hak etmeye çalışmak olsun yolum... nasıl ki nazım'ın, hasan hüseyin'in, ahmed arif'in şiirşlerini ektiysek içimize öylece filizlensin yüreğimizden sizlere saygı...
Hiç bir zaman güncelliğini kaybetmeyecek muhteşem bir şiir Nasiplendik mavi hocam iyi ki yeniden paylaşmışsınız. Yüreğinize sağlık tebrik ederim Saygılarımla
:Hak aşkına kapı olur gerçek aşk :::Hisler temiz gayeler hep nuru pak :::::Aşk dediğin Hakka karşı yüzüm ak :::::::Yapmaz ise halim ne olur bilmem ...................................................... _____________________________________
:Sayfya iz düşen bu güzel şiiri :::Ve bu güzel şiiri yazan usta Şairi :::::Tebrik ediyorum Kıymetli Üstadım ................................................. :Duygularınız daim :::Kaleminiz kaim :::::Sözleriniz Hakikatli :::::::Dostlarınız vefalı :::::::::Okuyucularınız dualı :::::::::::Olur İNŞALLAH .......................................... :::::::::::::SELÂM ve DUÂ İLE
Bakış, bakış açısı Kuş bakışı, insanca bakmak, bakıp görmek, gördüğümüzü Adalet mekanizmasından geçirmek; erdemliliğin gerçeğidir. Gerçeği gören gözlere ve yüreklere Selâm Olsun. Candan Tebrikler.
Parmak izinizi aldım artık takip ederim hep abi.Selamlar ta uzaklardan.