(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seçki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seçki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bonzai yi çekince boz ayı sanırdı kendini çocuklar sayısını unuttum kaç tanesini böyle altını pislemiş kendinden geçmiş halde kucağıma alıp ambulansa taşıdığımı şair...
şiir gerçek olunca güzel oluyormuş demek gencecik çocuklarımız yitiyor n'olur biraz emek... kutlarım saygı ile...
Peki ustam kim kazandı şimdi ? Kim kime üstün geldi yoksa bu çılgınlığın astral boyutları neyse vazgeçtim. Sana tavsiyem ustam aşk ilacı bir bardak su ile aç karına ben öyle duydum. Güzel insana saygılarımı iletiyorum sen hep mutlu ol inşallah
Tüm yaraları saracak olan aşktır. Aşkla yapılacak eylemlerdir hayatı kurtaracak olan. Dişil ve erilin birbirine olan aşkından münezzeh düşünmek insana ivme verir. Burada olduğu gibi. Eylemlere ihtiyacımız var , hayatın her alanında. Aşkla yapılan eylemlere. Saygılar şiir.
gina gelsydi gına yerine iyi olurdu ama kestirip atmak ta olmaz kardeşim:) gün gelir estirmekte gerekebilir önceliğimiz aşk olsun eyvallah ama sonralığımıza sonra bakarız ok...
Slm sayg,