yirmi beş yıl önce düştüm toprağa uyandı vücudum uykuda ruhum bir soluk kalmıştı küstüm yaprağa ve yandı sürurum söndü huzurum...
müslüman dünyası kuyuda dedim önce kendi kendimi bitirdim yedim şöyle bir silkinip kendime geldim bu dünyanın derdi faizdir dedim...
helal lokma geçmeyince boğazdan göğe ulaşmıyor dua namazdan hemencecik sıyrıldım da faizden müslüman dünyası faizde dedim...
okudum alem-i islam alimi dedim vücut eylemişler ilimi öyle öyle etki etmiş sözleri demek ki bütün iş icraat dedim...
kendim yeyip balı yemeyin desem taklitten kahredip yansam dövünsem hak görüyor ben kendimi bilmesem önce iş kendimden başlıyor dedim...
savaş açtım şimdi tarih düşülsün haram lokma ve bu faiz zehrine torpile liyakat hesap görülsün bütün iş verilsin artık ehline yapılan bu işler islam lehine sarılmayın pis yahudi eline...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
meczup feryadı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
meczup feryadı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.