Gece olur ya hani güneş kaybolur . Bazen hayallare dalarsın çok uzaklara gidersin . Bazen hüzün sarar bedenini öylece bakarsın . Kimi zaman göz yaşlarına hakim olamazsın yastığın yoldaşın olur . Bazen ise yanlız kalmak için çabalarsın fakat onu bile bulamazsın . İşte her gece farklı duygulara sahip olur insan . Yinede umut ışığını kucaklar hiç bırakmaz .. Küçük bir sözle mutluluğu tadar insan .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gecee şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gecee şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilge Kişi; Çok güzel ve duygusal bir şiir okudum, yüreğinize sağlık… Şiir yeni bir yaşamdır… ...........................................Selam ve saygılarla..
gönlü kabe olmayanın dedi meczup sözü zemzem olsa içilmez gönül bu edep bilmeden gelişi güzel öyle paldır küldür girilmez vicdan merhamet huzur sabır şükür varsa her daim buyur gel anahtarı samimiyet kilimi muhabbet olan yere nasıl gidilmez
kilimi muhabbet anahtarı samimiyet olan yerlerin dami olsun gece yalnız kalmak yada güzel sözler şiir gibi yerler :)
Çok güzel ve duygusal bir şiir okudum, yüreğinize sağlık…
Şiir yeni bir yaşamdır…
...........................................Selam ve saygılarla..