Okuduğunuz şiir 24.10.2018 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
karartma şiirleri... 4
gece düşünce gölgesinde saklandık şiirlerin yağmur gibi ıslatırdı acılar balıkcana ağladık suda anlamadılar dileklerimiz kaydı ellerimizden yıldızların altında
ustaların kaleminden doyamadık şiir okumaya...
hani Dünya şairi diyor ya; "kimi insan otların, kimi insan balıkların çeşidini bilir; ben ayrılıkların. kimi insan ezbere sayar yıldızların adını; ben hasretlerin…"
ve Nazım’ın oğlu gibi memleket her şeye rağmen bilmeli elbet sevmek en güzel haslet
ve sevmek!
bir çiçeğe dokunmak gibi değil ki elmayı seviyorsan elmanın da seni sevme ihtimali sevmek aynaya bakmak gibi olmalı görebiliyorsan eğer sevdiğinin yüzünü kendi yüzünde ağladığında ağlayıp güldüğünde gülebiliyorsan çiçek değil yürek bu anlıyorsun değil mi...
genelde erkek gider kadın bekler terk eder adam gibi olur kadın bazen kadın olmadan adam olunmadığını bilmeden insanlık onuru adına erkek kadın kadar namuslu sever bazende çünkü acının cinsiyeti yoktu meleklerinde
bazen öylesine şiir düşer insanın gözlerinden..
ve
nasıl anıldıysa adın imzalarla atıldı adım bir zamanlar silah gibi yaş döken kadın yeni gününde karanlık iç savaşın göz yaşına acıyordu ağlayan bir adamın...
masal dinlenen yaşlarımız vardı bizim mutluluk maviçocuk gibi bulutlarla resim çizmişliğimiz ömrüne gece düşünce yıldız hırsızı bu çekmişliğimiz
___________________________________________ Okuyan güzel gözlerinize ve sevgi dolu yüreğinize tüm içtenliğimle teşekkürler saygı ile...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
karartma şiirleri... 4 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
karartma şiirleri... 4 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair dostu; Duyguların canlı örneği açıkca göz önüne serilmiş... Beğenerek okudum… Şiirin sesi hiç susmasın... ............................................. Saygı ve selamlar..
nasıl anıldıysa adın imzalarla atıldı adım bir zamanlar silah gibi yaş döken kadın yeni gününde karanlık iç savaşın göz yaşına acıyordu ağlayan bir adamın...
Çok içten yazılmış bir şiir terazi misali iki kefeside dengelemiş adeta tebrik ederim kalemine kuvvet selamlarımla
Biz göğü hep mavi bildik, griye gönül vermedik, bulutla kaybolup, ay ile beraber indik yeryuzune. Biz aslinda biraz gökyüzü, günün gözüydük.. Şiire tebriklerimle saygılar...
Merhaba, ben bu sayfaya hiç de yabancı değilim. Her şiiri gelir severek okurum .Ama bu sefer mükemmel bir şiir okudum. Sanki bir müzik eşliğinde yazılmış gibi geldi bana bu şiir. Sanki bir ezgi saklamış satır aralarına . Velhasıl çok beğendim. Güne gelmesi asla isabet olmamış. hak etmiş. Sevindim...
Daha önce de söyledim Bu sayfada şiir okumak Nazım ın dergahından Hasan Hüseyin e uzanan Bir bilgelik ağı... Entelektüel düzey ve derin felsefesiyle Her satırında imgesel edebî tonla Derin anlamlar taşıyan şiirlerle Mutluluk mavi çocuk Sevgi erdemdir evet, insana yaraşan en anlamlı erdemlerden...
Mutluluk mavi çocuk mutluluk.. Hangi umutların hangi düşlerin hangi şiirlerin ve hangi acıların çıkmazlarında kaldı... Mavinin bir başka tonunda olsa da ruhum maviye boyandı şiirinizi okuduğumda. Mavilikler ve sevgiler hiç bitmesin o güzel yüreğinizde.
sevmek aynaya bakmak gibi olmalı görebiliyorsan eğer sevdiğinin yüzünü kendi yüzünde ağladığında ağlayıp güldüğünde gülebiliyorsan çiçek değil yürek bu anlıyorsun değil mi... tek kelimeyle Muh-te-şem, kutlarım yüreğinizi ve kaleminizi bir kez daha, saygıyla,
"gece düşünce gölgesinde saklandık şiirlerin yağmur gibi ıslatırdı acılar balıkcana ağladık suda anlamadılar" _Üslup, bütünlük, anlatım... Ayrıca sayfa düzeni ve tasarım emek, beceri ister. Kutluyorum.
enverlevent tarafından 10/24/2018 10:18:31 AM zamanında düzenlenmiştir.
Duyguların canlı örneği açıkca göz önüne serilmiş... Beğenerek okudum…
Şiirin sesi hiç susmasın...
............................................. Saygı ve selamlar..