(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yok yok yok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yok yok yok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Siirinizi okuyamadim, yorumlardan yola çıktım. Ama yaramaz tanrı ifadesi beni hic rahatsız etmedi, bu tanrı ile sizin aranızda, siirinizi okuyamadim ama yazmayı bırakmayın lütfen...sevgiyle donusunuzu bekliyecegim...
herkez tanrının uslu olacağını düşünecek olsa aynı şeyle yaşasa o zaman bunca insan niye herzaman başka yazın hezaman farklı yazın ve farklı oldukça diğer insanlarada tüm insanların aynı olmadığını göstermeniz gerekiyor hepiniz dünya güneş yıldiz donkişot gepotto ve tanrısınız...hepimiz hür doğduk ve hür ölmeye gayet edeceğiz....ahmet altan bir yazısında küçükken tanrıyla çok iyi geçindiğini ramazan aylarında çok heyecanlandığını hatta ona kafasında tanrı baba olarak görüyor ve dertleşiyor yardım diliyor falan filan okulda din dersleri görmeye başladığında tanrıya fazla güvendiğini anlıyor ve öğretmeninin ateşten cehennemden bahis etmesine karşın kendi düşünceleriyle uyuşmayan bir tanrıyla başbaşa kalıyor ve vaz cayıyor..galiba tam olarak onun yorumu böyle değil ama ben böyle anladım her neyse falan filan... zeren diğer şiirlerinide okudum çok güzel yazıyorsun. insanlar ne kadarda tüm insanların aynı olduğunu düşünsün sen ben o hiç bir zaman farklılıklarımızı gizlememeliyiz ve her zaman yazmalıyız çünkü sen yazmazsan diğerleri(aynıları yada en azından farklılıklarından korkanlar)hoşça kalacak aynı olabilmeyi bir başarı sayacaklar.. tüm insanların inandıklarına ne kadar sarıldığını biliyorum tüm dinler(ve felsefeler)için böyle olsabile aynı dinden insanlarda farklı düşünebilir...
boyle parça parça yolluyorum yorumlarımı ama artık onemsemeyin... :) dusunuyorum da yine bu konus hakkında üstteki arkadasım gunaha girmişsin yazmış . inanın birden kafamda şimşekler çaktı. ben daha edebi bir yorum olacağını düşünmüştüm ama siz benim din anlayışımı,Tanrı ile aramda nasıl bir bağ kurmaya çalıştığımı bilmeden boyle yorumlar yapmışsınız. şimdi yanımda arkadasımm var . zeren dedi;neden bu adar yazıyorssun insanlar surekli cevap verdiğini sanacakk.aslında haklı eminim boyle insanlar vardır;ama amacım bu değil;inanaınız ki. şu çıkarım yapılabilir ki;demek ki yalnızca edebi yonu eleştirenleri dikkate almalı.
kırdıysam;bilerek değil. hoşçakalın.. (evet evet bir daha yazmayazağım bugun;gerçekten hoşçakalın..) :)
bir kaç gundur giremedim ve yorumlarınızı yeni gordum. ben;yazdığım bir şiiri asla değiştirmem;yalnızca bir dahakine dikkatli olurum;inanın bana evde yazarken ben kelimelerimin üstünü bile çi,zmem çinkü şiir haline geliverei hepsi... yaramaz tanrı ifadesi de bir çok kişi tarafından eleştirilmiş;eleştirilere cevapvermek gib bir niyetim yok;elbette eleştirin;ne mutlu,ama şiirmi değiştiremem;kusura bakmayın.
Değişik bir şiir olmuş.Bence de bazı sözcük tekrarları var.
Denizkumu niçin eleştiriniz üst sırada? İlk sizin eleştirinizi okuyunca bahsettiğiniz arkadaşların eleştirileri nerde diye düşündüm.
" Hepimiz yorumlarla büyüyoruz öyle değil mi? diye sormuş ama büyümemekte ısrarcı olmuşsunuz..." Yorumunuzun anlamı kalmamış oluyor. Ben öyle algıladım. Amacım hatırlatma, alınganlık göstermeyeceğinizi umuyorum. Saygılarımla...
arkadalar;hepinizin yorumları için candan tyteşekkür ederim;hepsi benim için değerli ve dikakte alınacaktır. hepimiz yorumlarla büyüyorıuz zaten,değil mi?